Haar blonderen, help!

Dus, ik ging vandaag mn haar blonderen. Máár, de verf heeft alleen boven op mn hoofd gepakt, en de bovenkant is dus knaloranje, de onderkant van mn haar is bruin. Ik zit dus onder de oranje vlekken :'D.

Iemand suggesties? ik gooi straks sowieso even haarverf in mn eigen kleur over de oranje plekken, maar ik weet niet of dat gaat helpen… :’).

Naar de kapper?

wat voor merk heb je gebruikt?

1e paasdag… :'d.
en 2e paasdag zijn ze ook dicht hier.
en ik wil het liefst niet naar school met oranje haar ;p

@mischka: guhl… ik dacht dat dat wel goed zo gaan :'D.

Guhl heeft bij mij ook verschrikkelijk verkeerd uitgepakt, en zelfs de kapper kon mij niet helpen, ja een klein beetje.
Was van het ergste oranje af, maar toch nog aardig oranje haha.
Gelukkig ben ik toen ik aan het winkelen was gevraagd of ik model wilde zijn voor 1 kappers opdracht, hun hebben het toen wel mooi gemaakt.
Maarja, geen idee dus hoe je er vanaf komt.

hmm, das vrij kut…
ik heb er nu een kleur overheen gegooid, donkergoudblond. de ‘vlekken’ zijn eruit, het loopt nu meer in elkaar over. maar ik heb nog steeds op sommige plekken geen verf en op de andere ben ik iets minder oranje. :'D.
nouja ik heb nog een pakje verf ‘lichtbruin’ staan dus ik doe dat er morgen wel overheen, dan wordt het kleurverschil wel minder denk ik!

er is een soort shampoo waar je mee kunt wassen, ik weet alleen niet meer precies welke, haha. misschien even googelen?

Zilvershampoo

in de toekomst niet meer zelf aan je haar prutsen maar alles laten doen door de kapper. Door die shampoo’s enzo en nieuwe kleuringen die je moet kopen, kon je voor hetzelfde geld evengoed naar de kapper

hmm, als ik jouw was zou ik even niks zelf gaan doen voordat je straks nog paars haar heb, misschien dinsdag skippen en dan naar de kapper/die shampoo kopen?

oh guhl kleuring is zooo slecht. als ik jou was zou ik gewoon langs de kapper gaan en even laten blonderen daar. anders verkloot je je hele haar namelijk, vooral als je nu zelf nog weer gaat verven eroverheen.

Hm, lesje geleerd. Als je het ooit nog eens moet ontkleuren zou ik overigens voor schwarzkopf blonde plus of zo gaan. Dat ging bij mij prima terwijl mijn haar heel donker roodbruin was toen ik het ontkleurde. Mijn haar was erna een tikkeltje oranje, maar grotendeels blond en daarbij was het totaal niet zo droog als ik verwacht had.

ik ben echt superblij, mn haar leek supervlekkerig toen het nat was, maar toen het opdroogde was het al minder.
en na een donkerblonde kleuring zijn de vlekken bijna weg (en het is nog donkerblond ook, haha).
nouja kapper is niet meer nodig, maar toch bedankt allemaal. (: