Haar blonder zonder te verven?

Halloooo, ik vroeg me af of je je haar ook blonder kunt krijgen zonder dat je het hoeft te verven?
Ik ben van mezelf namelijk al blond, gewoon normaal tot donkerblond.
Zomers is mijn haar wat lichter, gewoon normaal blond dus, en dat vind ik veeeel mooier.
Maar nu de zon weer weg is wordt mijn haar meteen donkerder.

Ik had al van blondspray gehoord maar is dat wel zo goed voor je haar?
Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

je kan citroensap proberen, gewoon wat in je haar sprayen, ik heb gehoord dat dat helpt, weet alleen niet of het zo is xd
blondspray helpt zeker, heb het 1x gebruikt en meteen opmerkingen van “wat ben je blond!”

Ik zou geen blondspray gebruiken. Dat is heel slecht voor je haar.
Ik pakte altijd de allerlichtste blond die ik kon vinden en dan word het lichter… (verf)
Zonder verven word het echt niet blonder… Ja, citroensap en dan in de zon gaan zitten, maar er is geen zon. Je kan ook de allerlichtste kleurspoeling kopen en dan kijken hoe het eruit gaat zien. Wees niet bang. Kleurspoeling is niet slecht voor je haar, en het zal niet opeens witblond worden. Succes!

geen citroensap gebruiken!
Is onwijs slecht voor je haar.
doe lichte highlights in je haar, lijkt je haar ook een stuklichter :wink: .

Niets is goed voor je haar als je het wilt verlichten. En met blondspray heb je ook kans op uitgroei.

En kleurspoeling werkt niet om je haar lichter te krijgen.

blondspray werkt heel goed, mijn zus gebruikt het al heel lang en ze vind het heel goed spul. Ik weet niet of het slecht voor je haar is, maar volgens mij niet want dat van men zus ziet er nog net zo uit als toen ze het nog niet gebruikte (behalve dan veel blonder;)

In de zomer werkt het blondspray wel goed, nu er geen zon is weet ik het niet ? Het is wel zo dat je haar er pluizig van wordt…

ik heb een keer in de zomer blondsprat gebruikt. toen was het alleen zo blond geworden dat ik daarna uitgroei kreeg, was ook niet echt prettig

Wow, zo’n blondspray lijkt me cool. Waar kun je dat kopen en hoe duur is het?

john frieda heeft ook een shampoo/conditioner om je haar iets blonder te maken volgensmij, iets van go blonder ofzoiets
maar ik dacht dat daar ook citroen in zat

John Frieda Sheer Blonde go blonder lightening shampoo en conditioner gebruiken, is duur maar als je ze beiden regelmatig gebruikt zie je na een tijdje verschil.

Zoals al gezegd, blondspray en citroensap werken in combinatie met zon, en die is ver te zoeken.
Je kunt inderdaad wel van die kamilleshampoo gebruiken

Try this: http://forums.longhaircommunity.com/showthread.php?t=148 (Ja, ik weet veeeel info xD). Honing (en kaneel) bevatten een heeel klein btj peroxide, maar het droogt je haar niet uit wordt juist zacht) en het wordt maar een klein btj blonder.

Voor mij werkt het best als ik er wat kaneel bij doe (naar mijn idee licht dat m’n haar meer op dan de honing).

Ik gebruik soms wel eens blond spray, het is heel goedkoop en gewoon van kruidvat eigen merk :slightly_smiling_face:
Of het goed is? nee niet echt … mn haar word er best droog van …
maar als je het heeel af en toe gebruikt, en regelmatig een lekker maskertje erin doet, is het best te doen.
Ik gebruik het alleen om het gele gloedje uit mijn haar te krijgen
ben best behoorlijk blond van mezelf. Dus voor dat werkt het sowieso

Een jongen die ik ken had clearasil ultra in zijn haar gedaan en toen was het blond geworden…

hahaha serieus, of een grapje ;$?

Oke, blondspray lijkt me dus niks want ik heb van mezelf al best gevoelig haar…
Citroensap had ik ook gelezen ja maar er is geen zon hahaha
ik gebruik nu andrelon zomerblond conditioner, helpt zomer’s wel maar nu dus niet…

iemand nog ideeën?

Andrelon zomerblond is echt voor de zomer. Gebruik dan die van John Frieda, die is ook goed voor nu. Je kan ook je haar blonder krijgen door zilvershampoo, zo’n donkerblauwe verpakking, van verschillende merken is het er. Hierdoor wordt je haar wel een beetje wit, zilverkleurig, maar wel lichter.

Zilvershampoo, werk dat echt?
Ik ben zo bang dat me haar zilver of blauw ofzo wordt :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of je haar echt lichter word van zilvershampoo, het lĂ­jkt misschien lichter. De bedoeling van die shampoo is dat de gele gloed van je haar afgaat, ik weet niet of je dat wilt. Maar het word zeker niet blauw als je het niet langer laat zitten dan op de verpakking staat ;]