- hoe kan ik mijn haar blonder maken Mijn haar is goudblond maar ik wil het een paar tinten lichter.
- citroen sap?
- bier?
0 stemmers
help me
0 stemmers
help me
www.google.nl
citroen
Zon
Ik heb het met blondspray wel echt een paar tinten lichter gekregen, krijg vaak de vraag of ik mijn haar geverfd heb. Maar in principe is het ook permanent en moet je je uitgroei ook met blondspray bijwerken, dus ik weet niet of het is wat je zoekt.
Bier?
Ik las ‘haar in de blender, maar hoe?’
Nevermind…
blondspray ja, maar echt goed voor je haar is dat niet.
Doe yolo en smeer bier in je haar
Ik gebruik in de zomer altijd citroensap en ga dan lekker zonnen! Het wordt echt mooi lichter, maar je moet het elke keer dat je het hebt gebruikt wel goed verzorgen met vochtinbrengende middelen.
Eerste resultaat van mijn grote vriend Google.
Fijn te horen dat ik niet de enige was :’)
Ik moest echt drie keer lezen voordat ik het snapte.
Maar mijn haar wordt in de zomer vaak ietsje lichter door de zon en verder is google je beste vriend.
Oh en het is verVen.
Hemeltje lief… als je zo graag je haar naar de verdommenis wilt helpen moet je vooral blond spray gebruiken. Dat is de grootst mogelijke troep op aarde om je haar lichter mee te krijgen. Dan kun je wat dat betreft net zo goed in een vat zoutzuur gaan hangen met je haar…
En citroen? De zuren in citroenen bijten letterlijk de kleurpigmenten uit je haar. Dat betekent dus ook dat als je weer terug wilt naar je eigen haarkleur, dat je dit enorm veel tijd gaat kosten omdat het pigment letterlijk uit je haar is weg gebeten door het citroenzuur.
Kies gewoon voor de veilige optie en ga lekker zonnen. Word je ook nog eens bruin van! En kun je niet zo lang wachten, je kan ook kiezen voor een kleurspoeling die er na 20 wasbeurten weer uit is.
omg, dit kon je makkelijk opzoeken hoor