Haar blond verven

Ik heb zelf donkerblond/bruin haar en wil graag een keer mijn haar echt helemaal blond verven inc. wenkbrauwen. Maar 't liefst koop ik dan gewoon kleurspoeling dat ik het na een paar keer eruit was, weet iemand goede die je eigen haarkleur goed bedekt?
En sorry voor als hier al een topic over is, alleen vind 't zo wat makkelijker.
x

Ik denk dat een kleurspoeling niet gaat werken. Je hebt sowieso veel kans dat het oranje wordt.

ik heb ook domkerblond haar van mezelf maar het is sws al zonde want heel je haar gaat er dood van je moet het blijven verven en bijhouden meestal word het ook eerst oranje

Volgens mij kun je als je lichter haar wilt hebben dan je natuurlijke haarkleur sowieso geen kleurspoeling gebruiken, maar moet je het bleken. En dat is permanent

tsjong ik ken geen enkel meisje die ooit oranje haar heeft gekregen door te verven .
maar ik zou gewoon voor de spoeling gaan. het gaat er vanzelf wel weer uit als het niet mooi is. en alles.
ok ik gebruik beetje vreemde zinnen

van bruin naar blond = oranje
je hebt echt weinig kans dat het een mooie kleur word :’)

ik zeg probeer gewoon spoeling.
je hebt of kans dat het lelijk wordt, dan moet je het gewoon heel vaak gaan wassen.
Of je hebt resultaat haha :stuck_out_tongue:

En voor je wenkbrauwen moet je aparte verf kopen, geen haarverf! Voor mocht je dat nog niet weten (:

hoezo niet :’)

^ Je huid is daar echt gevoelig en haarverf is echt aggresief en moet lang inwerken, dan kan het flink gaan irriteren en uitslag geven. Wenkbrauwverf heeft dat minder.

als je licht bruin tot donkerblond haar hebt word het echt niet knal oranje van ontkleuring ik denk dat het echt heel wit word dus ik raad het niet aan.(tenzij je dat wilt natuurlijk)
dat oranje worden dat is alleen als je echt donkerbruin/zwart haar hebt
de meeste ‘‘normale blonderingen’’(dus niet ontkleuring) zijn voor blonde kleuren tot licht bruin…vaak doe ik er ook folie omheen dat pakt beter…
Ik heb geblondeert haar maar ben zelf donker/midden bruin :slightly_smiling_face:

Oké heel erg bedankt voor de reacties, ik ga nog wel even kijken.