Haar blond verven bij de kapper

Ik wil mn haar heel graag blond verven, en voor de zekerheid wil ik dat bij de kapper laten doen voor het geval het straks fout gaat. Ik heb van mezelf donkerblond haar, en heb het donkerbruin geverfd(middelste plaatje op de foto). Weet iemand hier of de kapper het naar deze kleur kan krijgen (helemaal rechts):

http://1.bp.blogspot.com/-vRU-JUuiiDY/TZcReHWASnI/AAAAAAAAAZw/hBC3J7cA3cs/s1600/LOreal_Paris_Sublime_Mousse.jpg

jaa :’), ohmyngod, je kan dat ook gewoon navragen bij je kapper hoor :’)

^ kan ook wel ietsje subtieler…

En ja, het kan wel geloof ik. Dan moet je het ook ontkleuren, en dat is niet echt goed voor je haar alsin; het gaat hartstikke dood. Maar het kan. Al is het niet echt optimaal. Ik zou het sowieso wel bij de kapper laten doen; en echt niet thuis.

Het kan, alles kan, maar ik kan je garanderen dat het niet goed is voor je haar.
Ik heb dit overigens vaker thuis gedaan, gaat ook prima, maar als dit een van je eerste keren is, ga dan maar beter naar een kapper. Je moet wel daarna je haar goed verzorgen, dus een maskertje op zijn tijd. Dat helpt heel veel. En als je van nature donker haar hebt, vergt blond haar ontzettend veel onderhoud en kost veel geld.