Haar blond maken

Hoi! Ik heb een tijdje geleden ombre hair gemaakt met syoss lightener in 10-0, en dat pakte goed uit. Dus ik zit nu te denken of ik de rest van mijn haar ook blond zou maken aangezien ik hier nog een pakje heb liggen :slightly_smiling_face: Maar ik lees op internet allemaal dingen dat het oranje/rood kan worden en ik snap er niks meer van. Ik heb zelf donkerblond/lichtbruin haar. Heeft iemand ervaring met deze lighteners? xoxo

ik wilde met ligthners mn haar een paar tinten lichter maken, en dat werkte ook heel goed, alleen mn uitgroei van de vorige verf was niet goed mee geverfd dus toen wilde ik die ook met ligthners verven, alleen werd dat echt blond terwijl derest gewoon mooi bruin was geworden.
dus het kan wel maar op de stukken waar je haar echt heel donkerbruin is, word het heeel snel witblond… dus let wel op hoelang je het erin laat zitten,

veel succes!

^ okey, Ikga even dik random in dit topic xd maar ik ken een soraya(:

Jaa dat is waar haha, dankje! :slightly_smiling_face:

Bedankt voor je tips haha :slightly_smiling_face: Ik laat nog wel weten of het is gelukt!

Huh, heb je met haarverf je lichtbruine haar blond gemaakt?

ooooh help, het is rood en op sommige plekken nog m’n oude haarkleur. ik lijk net een hyena :frowning_face: Morgen maar weer verven dan…

Ik probeerde met een lightener m’n lichtbruine haar blond te maken maar het is nu rood met vlekken…

Je kan best verf nooit bijhouden …

Nee, het is echt een lightener, een soort ontkleurder. Ik zag het ook op youtube bij andere mensen en dat ging wel helemaal goed. Die mensen werden gewoon mooi blond haha

Welke blondspray gebruik jij?

haha echt? ben je daphne van de basisschool? x

woeps verkeerd gelezen hahaha ik dacht dat er stond: ik ken soraya whahaha

Als je nu rood hebt, zou ik best geen lightner erdoor heen gooien