Haar blijft oranje !

Nadat ik mijn haar na het verven te vroeg gewassen had, ging het van knal rood naar oranje. Toen heb ik een week gewacht en het weer geverfd, maar het is niet meer dat knalrode geworden, het is in het licht nog steeds oranje en op mn haar ook nog een beetje. Wat heb ik fout gedaan of wat kan ik het beste doen?
Ik heb Directions’ vermillion red gebruikt, allebij de keren.

Niet naar de kapper gegaan. Dat heb je fout gedaan.

OJA ik zeg inderdaad dat je dat niet kan doen :frowning_face::frowning_face: sorry!!

Het was fout gegaan, dan denk je bij jezelf: Hey, dit hoort niet. Misschien moet ik het aan iemand vragen die er verstand van heeft en niet zelf gaan lopen kloten en daardoor gaan zeuren dat het fout gegaan is.

Chagrijn. :’)

1. De kapper kost veel
  2. Ik ken meiden die hun haar mooier kleuren dan sommige kappers
  3. Ga je PMS ergens anders uitwerken

OT : vraag raad in het topic over speciale haarkleuren! Zij hebben er veel verstand van.

Volgende keer misschien even langs het aparte haarkleuren topic :stuck_out_tongue: Daar hebben ze ervaring met aparte haarkleuren dus: Rood en oranje :stuck_out_tongue: Ook veel ervaring met directions enzo :stuck_out_tongue:

Ik heb om eerlijk te zijn geen ervaring ermee, maaaaar het is dus oranje verkleurd. Dus dit is een oranje base rood. Je zou kunnen kijken voor een roze base rood om erover heen te doen. Het schijnt dat oranje en roze samen ervoor zorgen dat het weer rood wordt.

Volgende keer hoef je geen week te wachten om het nog eens te kleuren :wink: Directions is een semi permanente haarverf en er wordt beweert dat het zelfs gezond voor je haar is :wink:

Oh zo zielig altijd dit.

en 1. de kapper is niet duur als je om ADVIES vraagt
2. Zij blijkbaar niet, dus dan moet je het ook niet doen.

Het kwam waarschijnlijk over dat je bedoelde dat ze naar de kapper moest om het daar te laten herstellen. Misverstand is altijd mogelijk.

Zielig? Jij kat mensen af op het internet…Als je niet tegen zulke topics kunt, kan je maar beter af Girlscene gaan.