haar bleken met citroensap

Ik heb gehoord en gezien op internet dat je je haar kan bleken (verblonden) met citroensap, heeft iemand hier ervaring mee?

ja kan wel, maar je verpest je haar er zooo erg mee, omdat je haarschubben dan niet meer dichtgaan ofzo weet ik het :stuck_out_tongue: me moeder had het uitgelegt omdat ik dat ook wou vorig jaar, en zij is kapster

Werkt Kamille ook ni ?

Djies, ik wild het net gaan proberen. Je bent net op tijd.

hahaha ik heb het nét in mn haar gedaan.
aarg.
nja, binnekort ga ik spray kopen [:
van kruidvat eigen merk; goedkoop en werkt goed

Ik heb het gedaan in de zomer. Werkt super goed en m’n haar bleef er gewoon mooi door.

Je moet het alleen wel in de zomer doen, want het werkt alleen in combinatie met de zon.

Ik had in het de zomer ook geprobeerd, en het werkte wel haha!
Zelfs nu zie je nog lichtere plukjes door mn haar heen :stuck_out_tongue:

Ik heb het in de zomer ook een keertje gedaan maar mijn haar werd er wel lichter van maar het werd ontzettend droog!

Werkt het ook bij geblondeerd haar…dus wordt dat dan ook lichter…spray/sap?

Om mijn haar blonder te krijgen gebruik ik Zilvershampoo, maarja mijn haar is dan wel geblondeerd dus ik weet niet of dat ook werkt op gewoon haar.

dat is zooo slecht voor je haar, vriendin van mij had dat gedaan en heel der haar was dood en droog zag er niet uit!

Ik gebruik citroensap op mijn dreads om mijn haar DROOG te maken zodat het meer gaan klitten, kun je nagaan hoe slecht het is als je het gewoon voor je haar gebruikt, daar word het touw van.

Niet te vaak doen iig… En als je droog haar hebt moet je het wassen met koud water, is ook beter voor je haarschubben :wink: Wel even doorbijten haha, maar als je het een tijdje volhoud zie je het wel :slightly_smiling_face:

Een meisje bij mij op school wast elke dag haar haar en spoelt het met citroensap (moet je eens weten hoeveel bakken citroenen haar ma niet koopt…).
Haar haar is heel erg lichtblond en glanzend, ik weet niet hoe ze het doet.

Is haar haar dan helemaal licht of alleen de bovenkant?

Ik gebruikte een tijdje een spray maar ik wil het nog lichter maken dus ga ik citroen proberen(:

Up, Sorry wilde hier net een topic over beginnen…

editvraag: Kan het ook met de zonnebank? Aangezien de zon niet echt schijnt… zoja, waar moet ik 'm dan opzetten, welke stand etc.