Haar afknippen

Ik zit erover te denken om m’n haar af te knippen, het is nu zo lang (sorry voor de slechte kwaliteit):

Ik wil het dan ongeveer afknippen tot schouderhoogte (nog iets langer laten groeien), en dan doneren aan stichting haarwensen.
Ik heb geen idee of het me staat
(dit is nep, maar even om te zien of het staat):

wat vinden jullie?

He! Ten eerste vind ik het erg goed van je dat je je haar wil doneren! Ik vind dat het je allebei erg leuk staat, maar misschien is het voor jezelf wel leuk om een keer wat nieuws te nemen! Daarom zou ik het dus laten knippen.

Ja doen! Ik heb het vorige week ook gedaan en het staat zo leuk! :grinning:

Staat leuk! En wat goed dat je haar gaat doneren.

Heeii ik vindt het super van je, dat je je haar wilt doneren!
Ik vindt je zo ie zo echt super mooi :bowing_man: En het staat je ook echt super leuk dus ik zeg doen!

Staat heel gaaf!

Eerlijk vind ik tot schouderlengte veel mooier staan!

het staat je erg mooi!

Ik zag niet eens dat die onderste foto nep was… Maar vind het wel leuk staan! En goed van je om het te doneren.

Ik vind het leuk!
Maar voor je haardonatie moet er denk ik of meer af, of je moet het nog veel langer laten groeien

Ik zou het ook laten knippen, dat staat leuker.

Volgensmij als je het tot je schouders laat knippen is het te kort voor donatie…

Dat dacht ik ook…

Vind het supergoed dat je het gaat doneren :slightly_smiling_face:

Volgens mij moet je, voor stichting haarwensen, minimaal 20 cm doneren, en de kapper meet dat dan. Tenminste, zo was het toen ik het deed. Ik heb er toen 32 centimeter af laten halen, en toen was het ook wel behoorlijk kort XD

Ik vind dat afgeknipte ook heel leuk staan!

Heb je dat via een of ander programma gedaan? dat "nep"afknippen? Welke dan?

Super leuk!

Volgens mij heeft ze d’r haar gewoon naar achteren gedaan en wat plukjes naar voren gelaten

Er staat toch dat ze het eerst wilt laten groeien?

Staat leuk, maar dan moet je nog even wachten tot het langer is om te doneren :slightly_smiling_face:

jaa staat leuk!