Haar advies nodig!!!!

Hoi!

Ik heb sinds een half jaar ofzo zwart haar. Hiervoor had ik gewoon donker bruin(natuurlijke haarkleur). Maar nu ben ik het zwarte echt beu! Ik zou graag deze kleur proberen:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m2qts20KxG1r6td9wo1_500.jpg

Aangezien ik niet veel geld meer heb zou ik graag dit zelf doen( dus geen kapper).
Ik ben van plan om blondeerpoeder + waterstofperioxide (9%) en daarna nog een haarverf te kopen in ‘’ As licht bruin’’

Als ik de blondeerpoeder + wtrstfp. in m’n haar doe worden mijn haren waarsch. oranje achtig. Maar als ik dan de ‘As’ haarverf er na op doe, kan het dan goed uitdraaaien?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Btw: Ik weet dat dit KILLING is voor je haar maar ik wil echt van het zwarte af! Please laat de negatieve comments voor jezelf :slightly_smiling_face:

Dankje

Volgens mij moet je je haar eerst ontkleuren. Maar ik ben geen expert :confused:
Dit soort dingen laat ik altijd bij de kapper doen, omdat ik mijzelf nooit vertrouw hahaha

Ja maar je haren bleken is het zelfde dacht ik… haha :slightly_smiling_face:

Het is écht heel slecht voor je haar! sorry dat ik het zeg. Je haar kan er dunner van worden of zelfs uitvallen. Ik wil je graag waarschuwen. :slightly_smiling_face:
Ik weet niet wat voor kleur je hebt want hij opent niet.
maar ik zou als ik jou was geen blond doen, als je dat van plan was. Dat geeft toch geen mooi effect en de uitgroei die je daarna krijgt (als je toch van plan was het niet te bleken… (A)), is niet erg mooi.

x

Nee nee hoor geen blond! Het is een bruine as kleur. Dankje voor je comment

Nee bleken op geverfd haar pakt minder goed, dus raad ik zeker af. Ben je al langs een kapper gelopen? Ik heb wel eens om advies gevraagd.

Iemand? :frowning_face:

color b4 gebruiken!