Haar 2x verven donkerder?

Hallo allemaal!

Ik heb gister mijn haar donkerbruin geverft, alleen hij heeft een paar stukjes niet goed gepakt. Nou was mijn vraag, dat als ik er nog een keer met dezelfde kleur overheen ga of de kleur dan donkerder wordt? Het is nu al best donker namelijk en ik wil niet dat het nog donkerder wordt!

Bij de zoekfunctie kon ik niks vinden, sorry

Dan word het waarschijnlijk nog wel wat donkerder.

en als je dan alleen die plukjes verft die hij niet gepakt heeft?
Met een tint lichter (licht bruin) die valt meestal ook donker uit
Heb je minder kans dat het té donker word

Ooooooh … ja je kan toch gewoon doen . het zou nooit zwart worden. :wink: x Succes

Ik zou het nit doen met dezelfde verf , als die toch al zo donker uitvalt
Ik heb namelijk al wel n paar x gehad dat het bijna zwart werd :stuck_out_tongue:
Mrgoed , als het te donker is kan je met antiroos wassen , is het zowiezo na n tijdje bruin

mn moeder zei ook al dat het waarschijnlijk niet veel donkerder zou worden, en dat als ik het zou wassen het zowiezo nog wel wat lichter zou worden (het is zo’n 28 wasbeurten pakje) maar ik vind het toch een beetje eng haha! in ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties! als mensen ervaring hebben, gooi maar neer :slightly_smiling_face:

dat heeft een vriendin van me ook gehad,die heeft het gewoon nog een keer met dezelfde verf geverfd en het is gewoon mooi geworden,niet donkerder.

heel erg bedankt! dat geeft me al wat meer vertrouwen :slightly_smiling_face: ik ga het morgenavond waarschijnlijk nog een keer verven!

up! nog meer mensen ervaring hiermee?

het word wel donkerder maar of het goed is voor je haar om ze snel achter elkaar te verven, dat betwijfel ik…

Je moet gewoon de stukjes verfen die hij niet heeft gepakt, niet nog een keer je hele haar.
Met wassen wordt het inderdaad lichter, elke keer als je haar nat wordt gaat de wassing eruit (het geeft dan ook af)

Dit is wel het slimste om te doen en als je nog steeds onzeker bent zou ik gwn naar de kapper gaan.