Haar 2 keer achter elkaar verven?

Hoi
Ik heb nu donkerbruin haar en wil het graag rood verven, maar uit ervaring weet ik dat het dan paars word dus wil ik het gelijk daarna nog een keer verven zodat het wel rood word.
Bij de verpakking zit altijd zo`n conditioner, als ik m`n haar verf, uitspoel en dan de conditioner erin doe, pakt het dan slechter? Of moet ik de conditioner weglaten, m`n haar fohnen en het gelijk weer verven?

Sowieso niet echt tof voor je haar als je het 2x achter elkaar verft.

ik snap je verhaal niet, als je je haar rood verft zou het rood moeten worden namelijk.

Je haar word er in elk geval niet blij van als je het 2x achter elkaar verft, dan zou ik er een paar dagen en een haarmasker tussen doen.

Ik heb al een keer m`n haar rood gehad, het werd eerst paars en wat weken later heb ik heb ik het nog een keer geverfd waardoor het rood werd, mijn vraag is of het oke is als ik mn haar 2 keer achter elkaar verf, en of het gebruiken van conditioner tegen zou werken met of de kleur dan beter pakt of niet

Ik denk niet echt dat een conditioner de kleur zal “tegenwerken”. Conditioner is gewoon een middel dat je haar voedt en heeft verder weinig te maken met of een kleur op je haar pakt.

Dus ik denk niet dat het uitmaakt of je tussendoor nog conditioner aanbrengt.

Ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Je haar kan hartstikke dood gaan, ik ken zelfs een meisje die het voor de 2e keer ging verven en haar haar was zo dood dat het afbrak. Dus toen had ze een heel kort koppie.
Later nam ze extensions toen haar weer genoeg was aangegroeid.

Dan had je waarschijnlijk de verkeerde verf.

Ik denk dat ik er een dagje tussenlaat, en misschien vind ik de haarkleur na 1 keer wel mooi:)

Van dat ene dagje verbeterd je haar niks hoor. T haar is niet weer gezond en sterk na 1 dag. Maar ik wens je veel suc6

Tussen verfbeurten moet je ongeveer 4 a 6 weken zitten. Je haar heeft van het verven een klap gekregen en heeft tijd nodig om te herstellen. Als je dat niet aan je haar geeft, heb je kan dat het helemaal niet hersteld.

je kunt ook gewoon je haar eerst laten blonderen en daarna rood verven, maar als het rood er uit gaat dan blijf je wel blond haar hebben tot het er uit groeit. mjaa xx

als het paars wordt is je haarverf niet goed lijkt mij…
of je doet iets verkeerd tijdens het verven.

Nee, want m`n haar is donkerbruin, als je daar rood overheen doet, word het niet meteen rood,omdat het te donker is ofzo

Daarom ga ik dus altijd naar de kapper om mijn haar te verven. Weet ik zeker dat het goed zit.

Dat ligt aan je haarverf. Ik ben zelf donkerbruin en met majicontrast was ik in 1x knalrood.

aaahhhh, heb mn haar dus geverfd, en het is een hele rare kleur, in elk licht weer anders, het is donker rood , oranje achtig, opzich wel mooi maar mn uitgroei is veeeel lichter (roder) dan de rest van m`n haar.
Ik zit te denken om m`n haar nog een keer te verven, en dan niet m`n uitgroei mee te pakken, maar ben echt bang om het te verpesten, wat kan ik aan m`n uitgroei doen?

Ohmygod. :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Pak de schaar er maar bij.

Lol wat ben je toch lekker eigenwijs. Er wordt hier een paar keer verteld dat je je haar beter met rust kunt laten en toch heb je het geverfd.

Hier op kan in maar 1 ding zeggen : Verf het maar nog een keer :wink:

Hahaha preciessss, dit advies willen ze horen, en dus verdienen ze een geitenkop met stro-haar. veeeeeeel suc6 xoxoxooxoxoxooxoxox :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die conditioner zorgt ervoor dat de kleur langer blijft, en dat je haar een beschermend laagje krijgt na die marteling.