haal alles uit je leven!?

Vaak lees ik dat als je je jong bent alles uit je leven moet halen,
je ouders zeggen geniet nog van je je jonge jaartjes want voor
je het weet ben je oud! Dan denk ik soms, wat moet ik nu nog doen dan
wat later niet meer kan??

En mijn vraag is nu; Wat doen jullie om alles uit je leven te halen?
Doen jullie dingen die je niet meer kan doen als je ouder bent?

Alles uit je leven halen kan ook als je ouder bent, denk ik! Maar eh… veel leuke dingen doen, niet de hele dag bank hangen enzo. Zorgen dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken. (natuurlijk mogen er ook flut dagen tussen zitten) Ik zelf ben hier ook best wel mee bezig en al zeg ik het zelf, het lukt me aardig goed. Zelf word ik er blij van, gewoon het feit dat ik heel veel gedaan heb en het geeft me energie. Dus het is ook niet alleen goed voor mezelf, maar ook voor de mensen om me heen. (:

Live life to the fullest.

jaa idd haha alles uit je leven halen kan altijd(;
veel leuke dingen doen is een goeie jaa, word je vrolijk van^^
heb snel de neiging om achter de pc te gaan zitten terwijl je zoveel
meer kan doen maarjaa weet soms gewoon niet wat hihi(;

Ik denk dat je daar pas echt toe in staat bent als je ook tegenstellingen kent. Maar ik denk niet dat je het zo serieus bedoelt.

In dat geval, doe leuke dingen en leef gewoon :’)

Ik ben met Polyethylene eens;) Doe leuke dingen en leef!
Ga dingen doen die je leuk vind! Ik ben zelf op reis geweest! Het is een ervaring om nooit meer te vergeten.
Maar alles kan leuk zijn, lekker stappen, dagjes uit met vriendinnen, shoppen! Ik zeg geniet van alles wat op je pad komt;)

Haha ik vat het altijd op als ‘draag wat je leuk vind’ enzo. :’] Vinden mijn ouders wat minder leuk, maar als ik een keer mijn haren paars wil verven of dat ene aparte jurkje aan wil doen, nu kan het nog… als je straks een baan hebt dan kan je dat soort dingen eigenlijk niet meer doen.

ik zie het als zoveel mogelijk doen maar er ook wel voor werken. Ik heb bijv gebungeejumpt en ik ga graag dagjes weg of shoppen.doe die vette dingen en draag dat onwijs sexy jurkje nu je nog jong/slank/mooi/gezond bent.

Ik trek nu nog korte rokjes aan, hoge hakken, en bedenk dat ik nu nog slank en ‘mooi’ ben.

Zodra ik 18 ben ga ik serieus elk weekend uit. Ook deze zomer. Ik plan om helemaal fucked up te zijn. :grinning:

De definitie van ‘‘haal alles uit je leven’’ is eigenlijk zo breed als je het zelf maakt, maar ik wil toch even zeggen; meid, pas op je gezondheid, alcohol/weetikveelwatallemaal heeft meer invloed op je hersenen en je lichaam dan je misschien zou denken. Niet zo verstandig de hele zomer ‘fucked up’ te zijn!

dat is voor iedereen anders , maak gewoon een lijstje met dingen die jij graag wil doen

En met fucked up bedoel ik zoveel mogelijk uitgaan en nachten doorhalen. Ik drink wel, maar echt niet zoveel. :’)

doen wat je later niet kunt doen.