haaar blond verven!<3333

haaaj gurliees :smiling_imp:
ik had vroeger heel lichtblond haar bijna wit;O en nu word het steeds donkerder dat het tegen bruin aan zit maar ik wil eigenlijk blond haar hebben.
Wie heeft haar (of zijn) haar wel eens een x blond geverfd en wat voor merk heb je toen gebruikt?

Stargazer?

^ semi permanent.

Om stargazer toner te willen gebruiken, zou je echt je haar moeten ontkleuren. En daarbij raad ik je aan om geen stargazer te gebruiken, maar een toner van directions of manic panic. Dan wordt het wit. Mocht je wel blondachtig erin willen zitten, kan je na het ontkleuren het beste een lichte blonde kleur eroverheen gooien.

Of naar de kapper gaan…

okee dankje x

ik heb zegmaar tussen de goudblond en donkerblond in, en ik ga het in de zomer ook wat lichter verven (:

je hebt een mooie kleur haar op de foto :slightly_smiling_face:
ik wil zoiets als blake lively of lauren conrad denk ik of net nog iets lichter want het mijne word zoiets ook bruin en ik wil dat eigenlijk niet(a)
x

Ik heb mijn haar wel is geblondeerd… Maar weet echt niet meer welk merk verf dat was.
Dat is namelijk al 4 jaar geleden ofzo.

Dat heb ik ook…
maar ik laat het gewoon leuk donker worden :slightly_smiling_face:

zie dit maar als een upje

nou ik heb die van syoss gedaan. ik kreeg tog s blond haar zeg:P hihi die hebbe wel mooie blonde kleuren opsich.

Je zou ook kunnen beginnen met highlights. Dan hoef je nog niet meteen die stap te nemen naar helemaal blond. En uiteindelijk zou je het dan alsnog blond kunnen verven.

Als je het wil blonderen, zou ik sowieso naar de kapper gaan. Je kunt je haar namelijk niet lichter verven, hiervoor zal het eerst ontkleurd moeten worden, wat echt slecht voor je haar is. Als je daar thuis mee gaat zitten rotzooien kan dat een stuk schadelijker voor je haar zijn dan wanneer het door een professional gedaan wordt.
Het kost misschien wat meer, maar liever dat dan compleet gestorven haar, toch?

ik heb het met guhl gedaan geloof ik, maar die is nu uit het assortiment bij de meeste winkels - had lichtasblond

thankyouall
!

deze had ik de laatste keer:
http://www.brillance.com/…11-scandinavia-blond.html

had het van mezelf al blond (niet heel donker) en heb het gewoon zelf gedaan. Is gewoon goed gegaan, heb daarna wel maskertjes enzo gebruikt. Maar het is niet dood ofzo. Ik probeer het nu in stapjes steeds blonder te verfen zonder mijn haar te verknallen x’]

dat hoeft echt niet altijd zo te zijn. Kapper kan het ook echt wel verknallen en als je het goed doet kan je het ook wel thuis doen…

Ik laat het altijd bij de kapper doen :wink:
Heb het nog nooit zelf gedaan!

Okee ik ga eens kijken voor Loreal en voor Brillance!

Mijn haar is door de zon wel een paar tinten lichter geworden. Ik wilde eerst ook verven, maar dat is niet meer nodig nu! :grinning:

ja dat was ik eerst ook van plan dat het door de zon lichter word maarja bij mij is het dan als de herfst weer begint gelijk donkerder

Je moet het dan wel iedere keer bijkleuren, want je krijgt waarschijnlijk erg lelijke uitgroei.