H&M vraagje

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje over de H&M. Ik heb 2 artikelen besteld, met een acceptgiro erbij. Het ene artikel wil ik sowieso kopen, het andere artikel is te klein en ik wil daarom in een andere maat bestellen. Hoe moet ik het nou doen? Want het ene artikel dat ik wil houden, moet natuurlijk betaald worden, maar tegelijk wil ik het andere artikel ook kopen, maar dan in een grotere maat. Moet ik nou gewoon de acceptgiro invullen voor het t-shirt wat ik SOWIESO wil kopen, en wachten totdat ik het andere artikel ontvang in een maatje groter? En ik heb ook 5euro korting… hoe zit dat dan?

alvast bedankt!

ik zou het vragen in het h&m topic

Daar reageert iedereen altijd zo laat, en ik heb nogal haast:$

Klantenservice bellen, al gaat dat niet zo makkelijk op zaterdag.

Dan moet je het bedrag van hetgene wat je wilt houden op de acceptgiro schrijven.
Datgene wat je wilt ruilen stop je weer in de H&M zak/doos en je vult die retourkaart in die je erbij gekregen hebt. Daarop kan je aangeven welk artikel je terugstuurd en waarom je het terugstuurt (te klein). Daarnaast kan je invullen dat welk artikel je weer wil bestellen… Dus hetzelfde artikelnummer dat wat je terugstuurt alleen dan een andere maat…
Snap je het een beetje? Beetje krom uitgelegd :see_no_evil:

Idd wat hierboven wordt gezegd. En dan bij het eindbedrag, wat je overmaakt, het item wat je terugstuurt eraf halen & 1 euro extra erbij op tellen voor het terugsturen.

algemeen h&m topic!

ik snap het!!! thankss!!! super bedankt!