H&M, Vero Moda, Jane Norman. Vind het hier!

Hee mensen,

Ik koop de laatste tijd niet zoveel meer, met als gevolg dat ik ook minder weg hoef te doen. Maar, nu ben ik weer terug! En dit keer met 9 leuke items, vaak amper gedragen.

Ik hoop dat er iets leuks voor je tussen ziet, als je iets leuks ziet: doe een bod !
Aan ruilen doe ik ook.

1. Zwarte blouse met kanten achterkant van de Primark maat 36/S. BIJNA NOOIT GEDRAGEN

2. Zwarte top, met strik vooraan en onderaan een elastische band, Jane Norman, maat XS/S

3. Zwarte glimmende top van de H&M, maat 36/S, met zo’n waterfall effect voor, driekwart mouw.

5. Een super mooie blauwe blouse van Vero Moda met kleurige kraag, bestikt met kraaltjes. Maat XS/S. Halve mouwen. BIJNA NOOIT AANGEHAD.

7. Strapless kort zomerjurkje van forever 21 met tie-dye print maat XS/S

Én: nog van mijn oude topic

11. Hoge zwarte taille broek, geen jeansstof, van boohoo.com

Op de winkelfoto is de kleur roze, maar ik bied m aan in het zwart.
Mijn eigen foto’s geven niet helemaal een goed beeld van de broek, dus hopelijk is de originele foto toch duidelijk.
Slechts 1 keer aangehad.
Kleur is zoals op de laatste foto

Uppie :grinning:

Up!

Omhooooog

succcess!

heeeeeeeeey flopzakkkkkkkkkk leuk dat je terug bent, ik ook sinds kort! :kissing:

hoeveel voor de blauwe jurkjeeee

Succes met de verkoop!

Wauw leuk bikinitopje! Wat is je richtprijs voor nr 9?

nr 10 ruilen :slightly_smiling_face: ?

Hoeveel voor de 1e top en de blauwe van vero en de bikinie top samen? x

Schattig blauw jurkje met glitter kraagje van kant, getailleerd in het midden door een elatische band, onderin zitten zakken, lange mouwe. Van ebay, maat XS/S BIJNA NOOIT AANGEHAD

3. Zwarte glimmende top van de H&M, maat 36/S, met zo’n waterfall effect voor, driekwart mouw.

5. Een super mooie blauwe blouse van Vero Moda met kleurige kraag, bestikt met kraaltjes. Maat XS/S. Halve mouwen. BIJNA NOOIT AANGEHAD

Hoeveel wil je er voor per item inclusssiefn verzendkosten note me

:upside_down_face: uppppppppppp :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de upjes! Iedereen is genote verder.

Fijne zondag iedereen!

Uppertje

:upside_down_face:

1 + 10 ruilen?

dat bikinitopje, hoe zit die? blijft die goed zitten?
en welke cup kan je ermee vergelijken?

Hoeveel voor het eerste zwarte shirtje, het bikini topje, en het blauwe shirtje bij elkaar inclusief verzendkosten?
note me!xx

Veel succes verder! :wink:

hoeveel voor 8 + verzendkosten?