H&M vergeten te betalen

hee, zo stom! ik ben vergeten mijn H&M factuur te betalen (had via internet wat besteld). dit moest binnen 14 dagen met acceptgiro. het is inmiddels al 17 dagen verder…
Dan krijg je een maandfactuur+ evt. extra kosten. Weet iemand of dit veel meer gaat kosten?

Oh dat heb ik ook een x gehad ja! Was niet zoveel geloof ik, een paar euro? Ik weet het niet zeker meer :stuck_out_tongue: Ik heb hem toen alsnog opgestuurd na 16 dagen ofzo en een heel lief mailtje gestuurd. Fractuur was ook net de deur uit (op dag 16) en op dag 17 kreeg ik die extra kosten. Dus toen hoefde ik ze toch niet te betalen (omdat ik normaal altijd heel netjes alles betaal).

Factuur, een fractuur is een botbreuk. :'D

ik denk een euro of 10/20?
dit brengen ze namelijk in rekening voor de administratie kosten die zij erdoor hebben.

Bij mij kreeg ik een aanmaning van 6 euro nog iets.
Mijn pinpas was namelijk gestolen, dus betalen via iDeal ging toen nogal moeilijk… :’)

Trouwens ik moet morgen ook betalen anders ben ik te laat, maar moet dat perse met die factuur want volgens mijn ouders kan ik het via internet bankieren ook gewoon storten op hun rekening ?

Jaa kan ook via internetbankieren!

Ik heb nog geen ‘aanmaning’ gekregen of een brief waarin staat dat ik meer moet betalen. Op de hm site staat ook nog steeds hetzelfde bedrag dat ik meot betalen. Zou ik het nu dan nog even overmaken? en dan hopen dat ik geen extra kosten hoef te betalen?

Had ik ook!
Nu gelijk betalen!
En je krijgt geen hogere kosten!

Gewoon doen!
Heb ik ook gedaan! (maar ik was er 18 dagen verder!)

dankje! heb het direct over gemaakt:)

heb ik ook een keer gehad,
ik had een mailtje gestuurd en toen waren die kosten weer verdwenen haha :slightly_smiling_face:

slim om inderdaad nu toch over te maken, als ze dan toch nog extra kosten in rekening brengen (hopelijk niet) dan kun je dat als nog apart overmaken.

Ik zou nu meteen betalen. Want je krijgt aanmaningen en die worden steeds hoger. Ik heb een keer ± 20 euro meer moeten betalen (een maand te laat ofzo?).

Ik had een keer een bestelling van 30 euro die opliep tot meer dan 100. Ik vergat het steeds te betalen, dat is pas stom. Dus beter betaal je hem zo snel mogelijk, dan heb je dat in ieder geval gedaan. Nu kan ik namelijk niet meer online shoppen bij de h&m en moet ik alles via mijn moeder doen :’) Ben potverdorie nu al 18 haha. (toen was ik 15 of 16)