H&M Thema Contest!

[b]Deadline: Donderdag 8 november

Je kan nog steeds meedoen!

Kan ik ook nog meedoen?

Hier is mijn inzending

ik doe ook mee als dat nog kan. (:

Ik doe ook mee !

ik doe meee

Leuk dat jullie allemaal meedoen, ik heb jullie erbij gezet!
Ik zal beoordelen wanneer iedereen heeft ingeleverd. (Vergeet niet dat de deadline 8 november is.)

We zijn al met z’n 12-en dus spijtig genoeg kan ik geen deelnemers meer toelaten. [/b]

up :slightly_smiling_face:

Morgen of vanavond plaats ik de uitslag. :wink:

Spannend :slightly_smiling_face:

De uitslag!

Chirolicious: 9/10
Whauw! Je outfit staat echt helemaal in het teken van Halloween en is gewoon perfect! Het kant aan het blouseje en de leren handschoenen en legging maken het helemaal af! Ik heb maar één minpuntje. Schoenen die toe waren waren misschien beter geweest tegen de koude en voor de wandeling. Maar dat is echt maar een klein minpuntje!

UncommonHearts: 6,5/10
Toen ik naar je outfit keek dacht ik: <<waar is Halloween?>> Dit is een thema-contest dus het is belangrijk dat je thema in je outfit verwerkt zit! Verder vind ik het wel een mooie outfit. De gele broek brengt kleur en past perfect bij het blousje en je enkellaarsjes. Alleen de oorbellen vind ik er niet zo bijpassen.

noregretforme: 7,5/10
Je hebt heel goed gecombineerd vind ik. Ik zie niet zoveel Halloween in je outfit buiten misschien de zwarte broek en de langere jas. Verder een minpuntje zijn je schoenen. Schoenen die toe waren, waren misschien beter geweest voor de wandeling en tegen de koude. Het kleuraccent van de speciale ketting maakt je outfit af, dat is echt een pluspunt!

Adventural: 7,5/10
Een stoere outfit! Op praktisch vlak ben ik blij dat je platte schoenen hebt gekozen maar een lager vestje mocht wel. Nu valt het net boven de broek dus als het model zich strekt heeft ze een blote rug. Ook houd ik van het kleurverschil van het blousje, dat maakt het net niet té donker, maar wel nog steeds toepasselijk voor Halloween!

FizzyBear: 8,5/10
Die mantel! Heel opvallend maar dat ‘maakt’ je outfit. Hij staat ook helemaal in het teken van je opdracht. De legging past er ook helemaal in, net zoals de witte blouse. Alleen vind ik de opvallende ketting er niet zo bij passen maar de schoenen net wel! Ik zie ook kleuren terugkomen, wat goed is maar ik ben blij dat je een wit blousje hebt gekozen. Dat maakt je outfit ook net wat specialer.

Reallycool: 8/10
Ook een stoere outfit en dus perfect voor Halloween! Vooral de schoenen en het leren vestje zijn geweldig. De blouse past er perfect bij maar de broek niet. De schoenen hadden misschien ook iets comfortabeler gemogen voor de wandeling maar dat is niet zo een heel groot probleem. Het tasje zorgt dan weer voor het perfect kleuraccent.

MelissaPinky: 7,5/10
De jas en de schoenen zijn heel toepasselijk en vooral de jas dan. Ook de handschoentjes zijn fantastisch! Die maken je outfit net wat specialer! Alleen heb je een grijze legging gekozen die opvalt in heel je outfit. De legging is een minpuntje maar het kan nog. Maar een echt minpunt vind ik de oorbellen, die vind ik er helemaal niet bij passen.

cutiemonster: 6/10
Ik vind het niet zo heel Halloween eerlijk gezegt. De sjaal zorgt voor een kleurverschil wat goed is maar daaronder maar het maakt het wel wat druk. Ik denk dat je beter een donkere of zwarte broek had gekozen om verder te gaan je je trui en vestje. De schoenen vind ik er niet bij passen. Maar verder is je outfit wel praktisch: een sjaal en vestje om het warm te hebben en platte schoenen voor d e wandeling.

Nienkee :7/10
Je schoenen passen goed bij je jeansvestje maar deze 2 zijn niet toepasselijk voor Halloween. Wat er wel echt bij past en bij elkaar zijn je broek en topje. Je schoenen+jeansvestje en broek+ topje gaat niet zo goed samen. Je hebt ook niet echt een warme vest of jas gebruikt maar de ketting vind ik er dan wel weer heel goed bij passen.

Ananouk & Diancriss & Perfectlullaby: Niet ingeleverd

Winnaar: Chirolicious (volgende opdracht+ 0,5) Proficiat! Ik vond je outfit echt heel mooi en toepasselijk!

Afvaller(s): cutiemonster. Je outfit was niet slecht maar het was niet echt volgens het thema. Dankje om mee te doen!
Ananouk, Diancriss en Perfectlullaby. Jullie hebben alle drie niet ingeleverd en vallen spijtig genoeg dus sowieso af.

opdracht 2

Dit is mijn look:

Naar aanleiding van het thema heb ik gekozen voor een volledig afgeprijsde outfit. (buiten de bh en hipster, maar die had ze al :grinning:)
De kleur van de broek komt terug in de tas die ze draagt en ook de gouden ketting zorgt ervoor dat alles in hetzelfde kleurenpalet blijft. Ze draagt vervolgens makkelijke laarzen zodat ze kan helpen bij het uitdelen van spullen voor de daklozen.
De totaalprijs komt op nog geen 100! euro waardoor er de helft overblijft om te doneren.