H&M Thema Contest!

AFGESLOTEN

Hey meiden! Ik weet dat er al 3(?) H&M contests aan de gang zijn maar ik heb er toch voor gekozen er nog een op te starten :slightly_smiling_face: . Zo hebben degene die te laat waren voor de andere toch nog een kans mee te doen. Dit is een thema-contest. Ik ga mijn best doen om goed te beoordelen maar ik ben geen kenner (lees: ik weet niets van mode):stuck_out_tongue: .Ideeën zijn altijd welkom, graag zelf! Note me maar :slightly_smiling_face:

Deelnemers: : ingeleverd : :heart: Afgevallen

• Je mag maar 1 outfit inleveren per opdracht.
    -Wie niet inlevert voor de deadline valt sowieso af.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opdracht 1: Halloween (tieners) AFGESLOTEN
Het is weer 31 oktober, de spannendste avond van het jaar!
Al van toen je klein was vierde je Halloween . Maar nu ga je geen snoep meer verzamelen als 16-jarig meisje. Je gaat met je vriendinnen naar de bioscoop om daar Paranormal Activity 4 te kijken en daarna gaan jullie naar een heksentocht voor tieners.
Vergeet niet dat het 's avonds koud kan worden, de heksentocht is immers buiten!
Succes!

Deadline: Donderdag 8 november
Winnaar: Chirolicious

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opdracht 2: People help the people! AFGESLOTEN
Zaterdagnamiddag had je afgesproken met 3 vriendinnen om te gaan shoppen. Maar toen hoorde je op het nieuws dat het aantal daklozen toenam. Samen besluiten jullie de ze te helpen. Je had 200 euro gespaard voor een dagje shoppen, dat is ook je budget. Ontwerp een geschikte outfit. Het resterende bedrag gebruiken jullie om flesjes water/ dekentjes/ brood te kopen om uit te delen aan de daklozen.
Succes!

Deadline: donderdag 15 november [b]
Winnaar: chirolicious

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opdracht 3: Nationale feestdag! / Koninginnedag! AFGESLOTEN
Het is weer zover, de dag dat je iedereen in het land leuk in dezelfde kleuren aangekleed ziet. Ik Nederland is alles mooi oranje en in België heeft ook iedereen zich stijlvol naar de kleuren van z’n land gekleed, namelijk: zwart, geel en rood. Koninginnedag valt in de lente en de nationale feestdag van België in de zomer, dus het is redelijk warm.
De enige richtlijnen zijn dat het redelijk warm is en dat Nederlanders zich oranje en Belgen zich in het zwart, geel en rood moeten kleden. (Dus of België of Nederland.)
Succes!

Deadline: Zondag 18 november om 16:00 uur.
Winnaar: UncomonHearts

Opdracht 4: I♥Winter FINALE!
Het is ijskoud vandaag! Maar liefst -2°C. Toch moet je deze voormiddag naar de winkel en heb je deze namiddag afgesproken met vriendinnen (binnen gelukkig). Creëer een modieuze outfit die toch heel goed beschermd tegen de koude. Gelukkig is er wel geen sneeuw/ regen voorspeld. Plaats een foto van je outfit met én zonder jas.
Succes!
Deadline: Donderdag 22 november (Je eerste inlevering is definitief, als iedereen heeft ingeleverd komt er een uitslg)
De uitslag van deze opdracht bepaald 50% van je uitslag, de andere 50% word bepaald door de uitslagen van opdracht 1,2,3.

Uitslag contest!!

[size=14pt]Goud: Reallycool
Zilver: UncommonHearts en chiroliciouss
Brons: Nienkee

Proficiat! :upside_down_face: :upside_down_face:

Maar wat belangrijker is:
Deelnemen is belangrijker dan winnen!
Bedankt om mee te doen! Jullie hebben allemaal mooie outfits gecreëerd!

ik doe mee!

Leuk, ik zet je erbij!

Ook ik doe mee!

@ UncommonHearts Ik zet je er ook bij! :grinning:

Ik koos ervoor om de volgende trends te combineren: okergeel en denim. Vervolgens heb ik een bruine tas en enkellaarsjes toegevoegd en ook heb ik gouden juwelen genomen zodat alles mooi met elkaar matcht. Onder de blouse heb ik een top met driekwart-mouwen gedaan zodat het toch warm genoeg is voor de heksentocht na afloop van de film.

ik wil meedoen!

Leuk dat je meedoet! Ik zet je er ook bij.

ik doe mee! :grinning:

Je staat erbij :slightly_smiling_face:

Dit is de mijne

Een makkelijke outfit.
Ik heb voor de combinatie zwart en wit gekozen, en om toch nog wat details te geven er een ketting bij gedaan.

ik doe mee!

Heb je erbij gezet :slightly_smiling_face:

Ik doe ook mee!

Ik heb gekozen voor een niet al te blije outfit, het is ten slotte halloween!
Het jasje is net warm genoeg voor deze avond, en met de sjaal en handschoenen erbij gaat ze zeker geen kou vatten.
Al met al een stoere outfit!

@Adventural je staat er bij :upside_down_face:

I’m In,

Ik wil heel graag meedoen!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ILMKBRHM.jpg

@FizzyBear, Reallycool jullie staat er ook bij :slightly_smiling_face: