H&M story contest [afgelopen]

Hee iedereen, hier het zoveelste h&m contest. Maar het is voor de mensen die er of niet meer bij kunnen of er gewoon gezellig nog één bij willen.

Natuurlijk zit er wel een twist aan. De opdrachten worden gegeven in een klein verhaal. Je gaat dus steeds met hetzelfde model aan de gang. {een tip, gebruik er één met veel opties voor haar, voor afwisseling}

[b]EDITIE 1[/b]

Deelnemers: Dik gedrukt is ingeleverd!

• Jorine
  • xoxo
  • Lovedat

Afvallers:

• Flappie
  • justbeyourself
  • Maud
  • cindy
  • Rijntje
  • Jaleesa
  • dreamchaser
  • Zoë
  • Rosalie Louisa
  • Maxje
  • Kim
  • Nienke

Opdracht 1 : DEADLINE 13 Januari Winnaar: LOVEdat
Morgen is het zover, je gaat naar je nieuwe school. Studeren aan de hoge school in Utrecht. Het klinkt gewoon al zo volwassen. Je boeken heb je al binnen, het echte werk kan gaan beginnen en je bent best wel gespannen. Je vriendin Anna belt je op en vraagt wat je gaat aantrekken een kleine match is wel leuk, volgens haar. Je rent naar je kast en je schrikt je rot jouw kast ligt vol oude meuk, maar gelukkig vind je moeder dat ook en zegt: Anniek, wij gaan SHOPPEN!!
Je mag een outfit gaan opzoeken voor €70,- en je vriendin draagt leer, dus moet jij dat ook!

Opdracht 2: DEADLINE 20 Januari Winnaar: Justbeyourself
Nadat je een middag heerlijk hebt geshopt en lekker hebt gegeten met je moeder is het al laat. “Zullen we naar de bios gaan?” vraagt je moeder. Je antwoord ja en eenmaal in de bioscoop zie je dat ze op zoek zijn naar personeel. Dit is je kans. Je vraagt om een solicitatiegesprek en die is over 2 dagen. Wat nu? Ik moet er netjes uitzien. Je sloopt je spaarvarken, waar maarliefst €100,- uit komt rollen. Morgen kun je gaan shoppen en een solicitatie outfit uitzoeken.

Opdracht 3: DEADLINE 27 Januari Winnaar: Jorine
Weken gaan voorbij, je werkt nu al een maand in de Bios en geniet er elke dag van. Het is maandag, geen drukke dag normaal, maar “Kill them…” is uit en de bioscoop is super druk. Je ontmoet een leuke jongen en hij vraagt je mee uit. Natuurlijk zeg je ja, want hij is zo schattig en knap. Hij zegt: “Ik pik je Zaterdag op om 13.00 uur en dan gaan we picknicken, vind je dat leuk?” Het enigste wat jij nog kan ik stom knikken en hem uitzwaaien. Wanneer je jouw loonstrookje ontvangt besluit je een super leuke outfit voor je eerste picknick date te gaan uitzoeken. Je wilt niet al je geld opmaken en besluit €120,- mee te nemen naar de winkel.

Opdracht 4: DEADLINE 10 Februari 16.00 uur Winnaar: Maud
De date was een super succes hij was zo lief en ook geïnteresseerd in Dieren net als jij. Hij vond het ook super leuk en zegt: “Deze zondag ga ik vrijwilligerswerk doen bij het asiel ga je mee.” Jammer genoeg moet je dan naar de première van de film van je oom, je neemt afscheid van hem. Wanneer je thuis komt staat je oom op je te wachten. “Wat doe jij hier?” Vraag je. Ik ben hier om met jou te gaan shoppen, hij laat zijn volle portefeuille zien en trekt je mee de auto in. Als je in de winkel bent zegt hij, nou zoek maar een chique outfit uit voor mijn première. “Euh… hoeveel mag het kosten” vraag je twijfelend. Waarop hij antwoord: “No budget en zoek ook maar iets uit voor jezelf.” Je vergeet die date opslag want je mag gewoon 2 complete outfits uitzoeken 1 voor jezelf in je eigen stijl en 1 voor de première, lekker chique. Wat bof jij toch met zo’n beroemde oom.

Opdracht 5: DEADLINE 17 februari 15.00 uur Winnaar: justbeyourself
Na de première ben je helemaal blij het was een grootst succes, er waren veel beroemde mensen die jou inspireerde. Je staat al bij de dure auto van je oom en wacht tot hij komt. “Hee lief nichtje, heb je ervan genoten? Dit is Adam, manager van jonge talenten.” Adam geeft je een hand en vraagt een paar vragen, hij wil je graag een casting aanbieden. Jij ziet het wel zitten, een carrière als actrice lijkt je fantastisch maar je budget is niet zo breed meer maak voor €55,- een casting outfit. (Je oefenscript gaat over een meisje dat heel erg stoer doet, maar dit eigenlijk helemaal niet zo is. Verwerk dit dus in je outfit.)

Opdracht 6: DEADLINE 24 februari 17.00 uur Winnaar: Flappie
“Ik schaamde me dood” schreeuw je kwaad tegen je oom. Hij laat zijn auto voorrijden. “Ach het viel toch wel mee, ik vond je een topper!” Hij kust je op je hoofd. Het was een ramp je vergat al je tekst en viel uiteindelijk flauw. De auto komt aanrijden met de chauffeur. Je wilt instappen en je oom houd de deur al open. “WACHT!! wacht even!” Je draait je om een dame met warrig haar is je achterna komen rennen en geeft je haar kaartje. “Wij willen jou als styliste, denk er over na en bel ons zo snel mogelijk.” Op haar rode hakjes rent ze zo snel als ze kan weer terug. Je ontvangt een smsje. “Ga je morgen mee naar het all over the word festival? Zoja dan zie ik je om 18.00 uur xxxxLuc” Al je goede moed is weer terug. Het festival is een super leuk evenement iedereen gaat erheen en verkleed zichzelf als een “land”. Je gaat lekker shoppen, je hebt nog €100,- hopelijk genoeg…

Opdracht 7: DEADLINE 3 maart 12.00 uur Winnaar: Lovedat
“Het evenement was een groot succes!” Je bent dol blij en geeft je vriendje nog een afscheid knuffel. Wanneer je thuis komt staat je broer met zijn koffers bij de deur. “Waar ga jij heen?” Vraag je, maar je herinnerd je meteen weer waar hij heen ging. “Oh ik ga je zo missen broertje, doe je tante Lizzy de groeten?” Je geeft hem een knuffel en hij verlaat het huis.
“Hee Anniek we gaan morgen uit eten, een zaken diner en erg belangrijk voor mij. Dus vanavond moet je nog met mama gaan shoppen en op zoek naar een chique outfit.” Zegt je vader. “Moet ik dat zelf betalen?” Roep je vanuit de keuken. “Nee joh, ik heb je moeder €150,- gegeven dus shopse.”

Opdracht 8: DEADLINE 10 maart 12.00 uur Winnaar: xoxo
Vader heeft goede zaken gedaan en heeft een grote promotie gekregen. Iedereen is erg blij voor hem, daarom bedenkt moeder iets leuks. Deze zaterdag gaan jullie lekker met het hele gezin eerst uit eten en daarna naar de musical voorstelling. Iedereen heeft er zin in en je broer is zaterdag ook weer thuis dus word het geweldig. Je moeder weet dat je goed bent in shoppen en stylen en zegt: jij gaat één outfit maken voor jezelf samenstellen en één outfit voor mij. Je krijgt alles vergoed van mij dus maak het zo duur als je zelf wilt, maar we moeten wel dezelfde top hebben. Zorg wel dat we 2 totaal verschillende outfits hebben.

Opdracht 9: DEADLINE 17 maart 17.00 uur
Het diner was overheerlijk en super gezellig, want je kwam een oud klasgenoot tegen die verhuist was naar Noorwegen en nu weer in Nederland op bezoek is. Jullie hebben afgesproken deze Zondag naar de disco te gaan, maar eerst gaan jullie samen shoppen. Samen naar stad om een outfit te maken ZONDER de kleur zwart. Jij hebt een budget van €75,- en Sarah €100,-

Leuk ik doe mee!

Oke leer moet het dan echt een kledingstuk zijn of mag een tas ofzo ook.

Een tas mag ook een kleding iets krijgt meer punten

nvm

Wat is nvm?

nevermind, ik wou mee doen maar toch ook weer niet haha!

ik doe mee!:slight_smile:

kan ik meedoen??!

@Maud en @Jorine Jullie staan genoteerd. De opdrachten mogen al ingeleverd worden.

okee!!

hier mijn outfit:

Ik doe mee, wat is de deadline? Zou je dit aub bij elke opdr apart willen vermelden in de beginpost? Thanks

Dit is mijne!

nm!

kan ik nog meedoen ? xx

Iedereen kan nog meedoen.