Ik ben Manouk en ik wil de onderstaande spulletjes gaan verkopen. Dit is mijn eerste verkopers topic dus sta ik nog niet bij het betrouwbare verkopers topic. Maar of course ben ik betrouwbaar…
Mijn spullen variëren van kleding tot schoenen en van boeken tot DVD’s en CD’s. Neem maar gauw een kijkje!
Voor meer informatie over producten, foto’s of aan-foto’s kun je me een note sturen maar ook mailen naar noukie-pim@hotmail.com ik zal zo snel mogelijk je berichtje beantwoorden!
- Ik ruil liever niet, tenzij het me aantrekt
- Verzendkosten zijn voor de koper (verschilt wat er verkocht wordt, gewicht)
- Ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van Post NL e.d.
- Ik verzend niet naar België.
Kleding
1. H&M donkerblauwe bloemetjes broek,
Maat 38, weinig gedragen, zo goed als nieuw.
Ik doe 'm weg omdat het niet echt mijn smaak meer is.
Nieuwprijs ±€19,95 Richtprijs: ±€5,00-7,00
2. ONLY groene skinny maat 36 GERUILD!
(lengte 32), een paar keer gedragen maar ziet er als nieuw uit!
Ik doe 'm weg omdat hij eigenlijk alleen maar in de kast ligt. Nieuwprijs weet ik niet meer ik schat rond de €20-30 euro. Richtprijs: €5,00
3. H&M losse sportlegging,
Maat 38. Nieuw, ik heb hem 1 keer gepast maar vond 'm niet lekker zitten, en was te laat om het te retourneren.
Nieuwprijs was rond de €20,00. Richtprijs: €7,00
3. THE STING, Bien Bleu rood vest.
Maat M, ik doe hem weg omdat ik niet veel meer met rood heb en hij eigenlijk maar in m’n kast hangt.
Weinig gedragen. Capuchon rood-wit geblokt, twee zakken, koord.
Nieuwprijs €49,95, Richtprijs €15,00
4. H&M blouse blauw-wit geblokt.
Maat 38, ik doe hem weg omdat ik een nettere blouse gevonden heb en deze te groot is. Hij is zo goed als nieuw en weinig gedragen. GEEN ontbrekende knoopjes.
Nieuwprijs ±€19,95. Richtprijs €5,00
Schoenen, laarzen e.d.
5. Bruine leren laars. VERKOCHT VIA MARKTPLAATS !
Maat: 38, hakhoogte ±6 cm. Ik doe ze weg omdat ik ze in de 2 jaar maar 2x aangehad heb.
Geen beschadigingen aan het leer zelf! LAARS EXCLUSIEF LAARSHOUDER
Nieuwprijs €89,95, richtprijs: €40,00
6. Rode wedges.
Maat 39, hakhoogte ±5 cm?, weinig gedragen. Ik doe ze weg omdat ze alleen maar in de kast liggen.
Schoen geeft licht af aan de binnenkant en op de veters.
Nieuwprijs €99,99, gekocht voor: €40,00 (SALE). Richtprijs: €10,00
7. Zwarte schoentjes.
Maat 40, hakhoogte ±6cm? maar 1 keer gedragen. Ik doe ze weg omdat ik er simpelweg gewoon niet op kan lopen! Schoen heeft geen beschadigingen.
Nieuwprijs: €19,95. Richtprijs: €7,00
CD’s, DVD’s, Boeken.
8. One Direction CD’s.
Elders verkocht!
[b]9. DVD’s.
- Sims 2 basic game. Nieuwprijs: €9,99. Richtprijs: €4,00
- Sims 2 familiepret accessoires uitbreidingspakket. Nieuwprijs €6,99. Richtprijs: €2,50
Sims 2 basic game + familiepret samen: €5,00 - Absolutely Faboules DVD seizoen 4, nog in folie! (Comedy)
Meer informatie: http://www.bol.com/nl/p/absolutely-fabulous-seizoen-4/1002004000077774/
Nieuwprijs: ±€15,00. Richtprijs: €7,00 [/b]
[b]10. Boeken.
- Jenny Downham, Voor ik doodga. Miniboek. Tessa is 16 en heeft leukemie en heeft nog maar een korte tijd te leven. Ze wil dat goed besteden dus maakt ze een lijstje van 10 dingen die ze nog wilt doen. Maar terwijl ze haar lijstje afwerkt wordt haar ziekte alleen maar erger. En komt haar einde dichterbij…
Nieuwprijs ±€9,99 Richtprijs: €3,00 - Susie Utrecht shopping. Boek met alle leuke straatjes van Utrecht! Weer eens wat anders dan je normale shopping route
Nieuwprijs: Weet ik niet, ik heb het cadeau gekregen. Richtprijs: €4,00 - Gayle Forman, Vuurvliegjes. Voor de 16 jarige Britt wordt een nachtmerrie werkelijkheid wanneer haar vader haar naar Red Rock stuurt. Red Rock is een instelling die claimt opstandige, rebelse tienermeiden op het rechte pad te kunnen brengen. In je eentje Red Rock overleven is onmogelijk, maar hoe weet wie je werkelijk kunt vertrouwen Brit’s dad thinks Red Rock can save her, but from what?in een instelling waar je privileges verdient door je lotgenoten te verraden?
Nieuwprijs: €12,99. Richtprijs: €5,00
Alle boeken heb ik maar 1 keer gelezen dus ze zijn in zeer goede en nette staat!
- [/b]