H&M, Steve Madden, Forever 21! Help mij naar sziget te gaan :D

Hoi allemaal,

Hierbij dus een verkooptopic, ik draag namelijk de helft van mijn kleren niet en ik heb het geld nodig :upside_down_face:

-Ik kan niet altijd op tijd reageren door studie en verzenden kan ook fftjes duren.
-Als jullie de verzendkosten te duur vinden, kan ik het ook vanuit Nederland verzenden als ik thuis ben in een weekendje, maar dan duurt het wel 2 weken of nog meer omdat ik amper naar huis toe ga. Maar het is een optie.
-Ik verzend vanuit BELGIE. Ophalen kan in Antwerpen. Geld overmaken wel op een Nederlands rekeningnummer.
-Tarieven naar Nederland toe: Pakketpost: 8.90. Onder de 50 gram: 1.13. Tussen 50 en 100: 3.39. Tussen 100 en 350 gram: 6.78. Tussen 350 en 1 kilo: 11.30. Voor de sieraden goedkoper uiteraard, en als er Belgen geinteresseerd zijn in iets dan zal ik de prijs daarvan nog bezien, dat word goedkoper.

Nummer 1: blauw jurkje van de Forever 21. Maat S. Richtprijs: 7,5 euro. Niet gedragen.

Nummer 2: rode blazer H&M, maat 38. Richtprijs: 10 euro. Paar keer gedragen.

Nummer 3: rokje H&M, maat 36. Geen aanfoto’s, hij is te klein voor mij. Richtprijs: 5 euro. Paar keer gedragen.

Nummer 4: lichtroze rok ebay, tot net iets boven je knieen. Maat 36/38. Richtprijs: 4 euro. Geen aanfoto’s, hij is te groot. Niet gedragen.

Foto van ebay:

Nummer 5: wit jurkje Bershka, maat staat er niet meer in maar volgens mij is het een S. Richtprijs: 10 euro

Nummer 6: bloemenrokje H&M. Maat S. Richtprijs: 5 euro

Update sieraden:

Nummer 7: Met pijn in mijn hart doe ik mijn Anna dello Russo for H&M ketting weg. Ik draag hem simpelweg nooit, dus hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken. Richtprijs: 15 euro

Nummer 8: oorbellen Jutka&Riska. Richtprijs: 4 euro.

Nummer 9: oorbellen forever21. Richtprijs: 3 euro

Nummer 10: oorbellen forever21, die je ook als earcuff kan dragen over de lengte van je oor heen. Richtprijs: 2 euro.

Nummer 11: schattige oorbellen, merkloos. Richtprijs: 2 euro

Nummer 12: glimmende oorbellen forever21. Richtprijs: 2 euro

Ok als er interesse blijkt te zijn zal ik binnenkort nog een paar dingetjes uploaden :grinning:

uuuuuuup

succes!

^Bedankt!

up!

roze rokje ik bied 5incl

^Ik note je.

up!

UP