H&M schoenen

Ik wil graag deze schoenen bestellen bij H&M in de sale:

http://files.hm.com/media/products/830/DL805_73862_12006_32_1442.jpg

*ja, ik weet dat heel veel mensen ze al hebben haha maar ik vind ze gewoon nog steeds geweldig*

maar het probleem: normaal heb ik maat 39/40, maar in ballerina’s en pumps meestal 39. Hoe vallen deze schoenen? Want ze zijn er niet in maat 39 en wel in 40. Maat 39 zag ik toevallig gister erbij staan maar toen was ik nét te laat :frowning_face: Dus iemand die weet hoe deze vallen?

ik heb maat 39 en die pumps ook gewoon in 39, terwijl ik pumps altijd maat 40 heb haha. (:

Ik weet niet hoe ze vallen enz.
maar ik vind het een beetje weggegooit geld aangezien je ze bijna niet meer aan kan omdat het er te koud voor is.

ik vind ze echt leeeuk(L).
geen idee hoe ze vallen eigenlijk :$.

ik heb ze! en ik heb maat 38 en dus ook 38 ingekocht, ze lopen heerlijk en perfect!

Ik heb maat 41,5 en had ze besteld (maar dan de bruine) in maat 41 en paste perfect.
Heb ze alleen niet gehouden omdat ik al 1.75 m ben en die hakken zijn 11 cm dus dan ben ik 1.86 m!

Vond ze persoonlijk ook niet echt heel fijn lopen, mijn vriendin heeft ze ook (wel die kleur) en die vind ze ook niet echt fijn lopen.

Je kan ze aan op feestjes, verjaardagen, dagje binnen, als je op bezoek gaat…
Maar ook panty aan, spijkershortje erover leuk topje, warm vest &Tadaaa, je hebt een geweldige outfit!

Ik heb zelf altijd 37/38, en met deze pumps 38. Ze zijn me écht te groot :’) dus in jouw geval zou ik 39 nemen.

hmm, ik heb normaal 38 en die maat was er niet meer, dus nam ik 39 en die zitten heeerlijk…

ze vallen dus bij iedereen verschillend xd je kan denk ik beter beide maten bestellen en dan zelf kijken, en degene die niet goed zitten terugsturen

Ik heb altijd maat 36, dus ik heb ze ook in een 36 genomen en ze passen perfect.
Ik heb wel smalle voetjes.

Mama heeft ook maat 36, maar zij heeft bredere voeten en zij raakte er niet in. Voor haar was maat 37 beter.

h&m schoenen vallen groot, dus maat 39 zou ik nemen!

Dit vind ik persoonlijk nergens op slaan want je kan ze ook altijd nog volgend jaar aan doen.

die wou ik ook bestellen,maar ja toch niet gedaan :stuck_out_tongue:

Precies :slightly_smiling_face: En ooit word het weer lekker weer haha…
Dan wacht ik toch maar even tot ik maatje 39 er weer bij zie staan denk ik!

Ik heb ze, en ik heb normaal maat 40 & ik heb ook 40 besteld, zit gewoon goed.

ik heb normaal 39/40 en heb ze in 40 zitten perfect :slightly_smiling_face:

Aah ik vind ze toch zo mooi. <3

Haha ja ik ook :grinning: Ben er al zo lang verliefd op, maar ik durfde nooit online schoenen te bestellen omdat ik altijd bang wasd dat ze verkeerd zouden vallen. Nu heb ik schijt, ik doe t gewoon :grin:

Je kan ook 3 verschillende maten bestellen en dan 2 terugsturen.