H&M Schoenen

Haai,

Ik wil deze schoenen graag kopen http://shop.hm.com/nl/out…ALE_DAM_ACCESS&shoptype=O
(ja, ik heb grote voeten x])

Maar aangezien het wat kouder wordt heb ik eig. geen idee hoe ik ze moet dragen en of dat wel kan. Hebben jullie ideeen?

xx

EDIT:
http://i630.photobucket.com/albums/uu29/jamskieee/DL830_74000_12051_74_0926.jpg

kun je misschien een foto plaatsen? ik word doorverwezen naar de outlet namelijk :wink:

vaag… w8 ff

je moet niet de link van HM plaatsen, dan kom je nl gewoon op de winkelpage met ong. 8 plaatjes ofzo… -.-

Ge-edit.

hmm… ja, het lijkt me voor de winter wel een moeilijke kleur om mee te combineren!
misschien met een panty en een jurkje in die kleur met een zwart lang vest erover?

Huh? Ik weet heus wel hoe ik een foto moet plaatsen hoor :’)

En de foto staat er al op.

Haha, ja, daar kwam ik ook (net iets te laat) achter.
Sorry, wist ik veel. :stuck_out_tongue:

Anybody else?

Anyone??!

Gewoon met een panty? Ik heb ook witte heels, maar dan van de invito. ze komen op zich wel op hetzelfde idee neer. Ik draag ze altijd met panty’s, maakt niet uit wat voor kleur. Ik heb wel een hele mooie paarse panty, en die kleurt heel mooi bij m’n heels. Dus ik zou geen zwart doen, maar een iets lichtere kleur doen, misschien gemêleerd grijs, en dan het bij die kleuren houden.

Als het koud is met leuke beenwarmers erover?

O no no no, geen beenwarmers!

Ik heb ze gewoon besteld :3

Nog meer mensen ideeen?

Weenie… Ze zijn niet echt winters, en vind ze eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi.
Ik vind (vooral winterse) panty’s in open schoenen eigenlijk sowieso een no-go.

GEEEEEEEEEN BEENWARMERS. Dat is echt een no-go.
En anders doe je ze alleen aan naar feestjes in de winter, met een huidskleur panty. En zorg ook dat de panty niet te dik is, anders ziet het er echt niet uit.

nee, ik vind inderdaad ook dikke zwarte panty’s in lichtkleurige schoenen niet mooi. en beenwarmers ook niet.

gewoon spijkerbroek erbij? zwart + grijs ofzo en dan deze eronder. lijkt mij er prima uitzien…

Dit zijn van die schoenen die moeilijk te combineren zijn, maar wel heel leuk als je het goed doet!.
Wat ik altijd doe als ik niet gelijk weet hoe ik iets moet combineren, is de kledingkast overhoop halen. Wat is jouw smaak, wat past er volgens jou bij?

Ik denk dat ik het vooral met lichte kleurtjes zou combineren, en dan één ding dat donker is. zoals een blazer of donkere tas.

Ik draag zulke schoenen eigenlijk alleen in de zomer, omdat ik ze in de winter ook niet weet te combineren… Duss een upje!