H&M schoenen

Deze schoenen heb ik al minstens een jaar en ik heb ze nog nooit gedragen omdat ik het nooit ergens mooi bij vind staan. het ziet er altijd zo hoerig uit. Met een legging staat het niet mooi omdat die kleur bruin niet matcht met zwart of grijs en zonder legging/panty vind ik het ook niet zo staan. wat te doen?

klik

een beige/zandkleurige broek? wit shirtje er op? gewoon een beetje simpel houden, en die schoenen als ‘eye catcher’

'k vind ze niet echt hoerig…
zie dit als een upje.

gewoon skinny spijkerbroek met bruin losvallend topje?

ik vind ze echt heel mooi !
& de meeste mensen die ik ken die ook zo’n schoenen hebben
dragen ze meestal met een skinnyjeans of een spannende legging.
misschien kan dit je helpen :
http://lookbook.nu/look/941063-Monochromatic
maar dan gewoon alles in zwart , bruin en goudachtig ?

Lichte spijkerbroek of een een witte of beige broek, met een zwarte of witte top met bruine accessoires?

spijkerbroek, lichte jeanslegging, houten sieraden, wit/bruin/zandkleurig shirtje?

Gewoon een blauwe skinny met een wit hempje?

En waarom kan je niet gewoon een normale spijkerbroek aan? Heb je alleen maar leggingen ofzo? :stuck_out_tongue:

Gewoon met een skinny, voor een feestje zijn ze trouwens ook heel leuk!

ik vind ze er niet hoerig uitzien hoor! kan ook leuk zijn met een zwarte skinny en een los bruin shirtje of vestje en dan je haar in een knot ofzo :grinning:

man die zijn echt mooi.
uhm je kan gewoon een blauwe skinny jeans doen en dan een simepele zwarte ofsoo shirtje derboven en het liefst een tas die een beetje macht en dan knallen ze gewoon.

draag ze gewoon ze zijn vet mooi.