H&M rokje vraag!

http://i44.tinypic.com/ejdgrp.jpg

is deze ook te koop in de winkel?
ik ga zo de stad in en ik wil hem heel graag!

Ik heb hem niet gezien, maar zou best kunnen…

Volgensmij heb ik m wel eens in het zwart zien hangen, maar da’s al even geleden, het is een vrij oud model.

weet iemand anders een look-a-like?

Je kan beter ff vermelden naar welke stad & welk filiaal je gaat, ze hebben namelijk niet bij elk filiaal dezelfde spulletjes (die in Hengelo ov heeft bijvoorbeeld geen divided).

enschede :relieved:

Oh, medebewoner dus :stuck_out_tongue:. Eh ik heb hem maandag nergens zien hangen.

haah gezellig:D

weet iemand een rokje is die kleur?

Ik heb hem ook niet zien hangen in Enschede. Wel een tijdje terug in het zwart… Weet dus niet zeker of die er nog is.

Dit is een look a like en hoe je hem zou kunnen dragen. =)
Iemand anders had hem in een ander forum gepost.

http://i39.tinypic.com/15plagy.jpg

He! die ligt bij mij in de kast, maar ik heb 'm in Nijmegen gekocht… alleen dat is zeker alweer een week of 3 geleden… durf niet te garanderen dat ie er nog is…

Sorry foutje… ik heb 'm een week of 2 geleden voor 't eerst aangehad, omdat 't goed weer was. Maar toen had ik 'm al een tijdje…

Heb m niet in dewinkel gezien maar online op de site is vaak ook érg handig als je meerdere dingen bestelt; vaak dingen in de SALE &&& kortingscodes, waardoor het zelfs goedkoper is!

Dit rokje heb ik niet zien hangen, maar zelf heb ik 't 5euro rokje (nog goedkoper dus!) in die kleur gekocht. Moet je wel 'n maat kleiner bestellen. Top rokje! Die heb ik in Utrecht trouwens ook alleen in 't grijs en zwart gezien 'n tijdje terug, maar verder… Internet? :ok_woman:

XX

ik heb die in het zwart bij de divided in de winkel gewoon gekocht ^^ woon alleen wel in haarlem

hij is in mijn maat uitverkocht! kan dat morgen weer komen?

Ik wil die ook!

Ik heb m besteld, maar hij kom pas half april binnen… :frowning_face:

up voor mij!

weet iemand een look-a-like?

Ja man, ik draag die van mij ook altijd met een Chanelbag en Louboutins.