H&M Pink Label / Trend

Ken pas sinds kort Pink Label of Trend van H&M met de lieve jurkjes en topjes, via het ElleGirl Forum. Maar zijn er hier meiden die ook jurkjes of topjes van dit merk van H&M hebben? Plaats er hier dan foto’s van.

:open_mouth: Ik ken het helemaal niet…

Je merkt wel dat de meiden hier heel anders zijn dan op ELLEgirl!

ja precies,
ik vind het ook jammer dat hier bijna nooit shoptopics gemaakt worden dat is bij ELLEgirl wel…
maar goed. :stuck_out_tongue:
ja ik heb wel jurkjes ervan ik zal wel even binnekort foto’s maken :grinning:

Oeh ben benieuwd! Oh ja heb een shoptopic gemaakt :woman_student: maar ze verkopen in Eindhoven jammer genoeg geen pink label. Dus wacht op mijn studiefinanciering en ga dan kijken in Amsterdam.

ik heb een vestje ofzo & een top maar die is al wat ouder (:
volgens mij staan ze wel in m’n shoplog!

Heb het helaas niet, ze verkopen hier geen PinkLabel. Op Marktplaats gaat het me wat te ver, maar ik ga pas in juni naar Antwerpen.

Heb in utrecht pink label kunnen bemachtigen :grinning: Staan in me shoplog. Zo mooi en zo nog meer verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

nog nooit van gehoord (geloof ik)

Ik vind het wel leuk, maaar een beetje ouwelijk. Maar dat is gewoon een questie van combineren!

Maar die meiden die daar zitten zijn over het algemeen ook ouder, ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent.

Wat houdt dat roze label in dan?

Ik ben bijna 15!

Niks bijzonders eigenlijk.
Gewoon wat betere kwaliteit + duurder + exclusiever.

http://media.stylediary.net/ImageHandler.ashx?image=03-07-08_01.55.43.AM.jpg&user=scandalous

dees blijft nog mijn favo <3
Heb hem ook in creme:

http://media.stylediary.net/ImageHandler.ashx?image=03-02-08_01.25.27.PM.jpg&user=scandalous

ook nog nooit van gehoord maar het lijkt me wel iets…
waar kan je het overal kopen?

Ik geloof hier allemaal;

Den Haag
Maastricht
Rotterdam
Amsterdam
Arnhem
Almere

:slightly_smiling_face:

en in utrecht!

weet iemand wat het adres is van die winkel in amsterdam met trend/pinklabel ?

Hmm ik vind het niet echt super hoor, die kleding van H&Mtrend.

is dat gewoon bij de h&m tekoop in die bepaalde winkels?

keb er echt nog nooooit van gehoord… maar woon ook in brabant verklaard alles … ( GRAPJE )