H&M photoshopt?

Okee, voordat er allemaal reacties komen over dat dit in het algemene H&M topic thuis hoort: Die heeft meer dan 450(?) pagina’s, en kan ik deze niet meer aanklikken omdat ik dan een error krijg.
Bovendien zal ik dan nooit een reactie krijgen.

Wat ik mij dus afvraag,
valt het jullie ook op dat de foto’s op de h&m site vaak niet kloppen?
Nu weet ik dat je een paspop kan gebruiken om verschillende kledingstukken
uit te proberen, maar wat ik de laatste tijd zie klopt echt niet:

even een voorbeeld:

http://i55.tinypic.com/8x0h1d.png

En zo zag ik laatst ook dat het bovenbeen van een meisje gewoon voor de helft weg was gehaald.
Wat vinden jullie hier nou van?
Zo krijg je toch geen beeld van hoe een kledingstuk zou zitten?
Ik vind eigenlijk dat de H&M zulke dingen niet kan doen…
Zo krijgen meisjes een verkeerd beeld van wat ze kopen, en word er verbeeld
dat de modellen nog dunner zijn dan dat ze eigenlijk zijn.

Haha fail!! Maar ja, waar zie je geen photoshop tegenwoordig. Wel goed gezien trouwens.

Was me nog nooit opgevallen.

-

is dat niet zo door de vernieuwde site? want daar heb je nu ook een paskamer waar je dus virtueel een vrouw aan kunt kleden ofzo, misschien gebruiken ze dat programma wel voor sommige foto’s…
heb eigenlijk geen idee haha

Daar had ik dus ook al aangedacht,
maar het was daarvoor ook al zo.
En ik weet dat er idd op bijna elke site word gephotoshopt.
Zo word bij bonprix de kleur van de bikini gewoon gephotoshopt.
Ook dit vind ik eigenlijk niet kunnen, maar zij maken het dan weer goed door
een duidelijk filmpje te maken van hoe het kledingstuk er uit ziet…

Volgens mij is dit inderdaad een afbeelding van de ‘virtuele paskamer’. Die modellen zijn met de computer gemaakt dacht ik. Daarom krijg je deze foutjes.

Oh, je was me voor met antwoorden. (:

dat gebeurt ook heel veel bij de ‘‘plus-size’’ modellen, dan zijn ze heel breed en zo en hebben ze alles precies perfect in vorm
platte buik, geen onderkin alles.

Ja dat is bij dat virtuele paskamer, ik herken die pose. Dan is dat toch logisch?

Misschien moet je de rest van haar reacties ook lezen.

ja, ik had het ookal door,
Als ik echt iets wil vraag ik hoe het valt, en\of ze een foto willen maken :")

Ach… photoshoppen gebeurd helaas overal. :slightly_smiling_face:

klopt was me ook al opgevallen. maar dat is alleen bij die virtuele paskamer modellen :slightly_smiling_face: maar het is wel lelijk inderdaad.

-dubbel-

Ja, dat had ik ook al gezien.
Maar even over het forum op Girlscene in het algemeen: ik ben het met je eens dat als je zoiets in zo’n ‘groot’ topic plaatst, je met geluk één reactie krijgt. Daarom willen mensen nieuwe topics aanmaken. En dan komen er weer van die mensen die meteen ‘SLOTJE!!!’ zeggen, zwaar irritant. Als je iets dwars zit wil je daar graag reacties op hebben. Maarja, dat is mijn mening ;p

dat zijn toch die looklet achtige modellen? Daar klopt bijna nooit iets van.

Haha ze heeft die armband ook totaal niet aan, fail.

Dat komt omdat die paspop van de h&m het net als bvb zo’n doll, zo’n aankleedpoppetje, in laagjes werkt.
Het enige wat er fout is gegaan, is dat de laag van de armband boven de laag van het broekje zou moeten zitten. Die armband hebben ze daar waarschijnlijk ‘strategisch’ geplaatst zodat het dat stuk van het broekje bij de arm zou verdoezelen, alleen had dat beter gewerkt als de armband dus boven het broekje was verschenen.

Iedere (professionele) webshop photoshopt. De een doet het alleen wat beter dan de ander en de een maakt alleen net wat meer fouten dan de ander.

En over je comment dat de H&M dat niet kan maken, meisjes een verkeerd beeld geven enzo.
Newsflash, photoshop is everywhere. Geloof me, je zult geen enkel modetijdschrift, reclameboekje, celeb foto of wat dan ook vinden die niet gephotoshopt is.

Photoshop is everywhere…
Dit zijn gewoon geen ‘echte’ modellen zeg maar, het zijn met de computer gemaakte meisjes. Tja, dan kan er wel eens een foutje gemaakt worden…