H&M oorbellen. ergens te koop ?

hee !
toen ik op vakantie was naar naar bosnie, had ik daar mijn nicht en een vriendin van haar. ze wonen allebei in duitsland maar waren daar ook op vakantie. die vriendin had egt hele leuke oorbellen van de H&M maar ze had die in duitsland gekocht. nou vroeg ik me af of ze hier ook in nederland waren… ik hb ze nog niet gezien. waren ze er ooit ? of anders komen ze er hopenlijk nog!
ik wil ze egt graag hebben
ik heb er niet egt een duidelijke foto van maar wel van het meisje die ze aanhad :stuck_out_tongue:

http://i26.tinypic.com/6hhjd1.jpg

het is rond met gekleurde kralen in de kleuren zoals op de foto (roze, geel, blauw en groen en daar tussen goud.)
ik hoop dat iemand het weeet (A)

Koop wat kralen en maak ze zelf?:3

dat wil ik graag doen maar die grote ronde dinges zegmaar hebben ze niet in hobby winkels… zover ik weet. ze hebben alleen van die kleinee :stuck_out_tongue:
en als ik het in de H&M koop is het makkelijker (als het er is XD)

ik heb zulke oorbellen gekocht bij de h&m ik heb ze nog nooit in gehad ik weet niet wrm ik draag zulke grote oorbellen niet x)

waren het precies deze of?
of andere kleuren?

x

maak ze zelf

ahah zoals ik al zei hierboven
die grote ronde dingen kan je nergens kopen zover ik weett :grinning:

In kralenwinkels hebben ze over het algemeen veel formaten, dus… [En als je de oorbel-ringen bedoeld: ga naar de Hema of de H&M en haal zulke oorbellen. Even kijken hoe ze vastzitten [sommige bestaan uit 1 stuk en kan je er dus niets aan rijgen], sluitinkje loshjalen, kralen erop, weer vastdoen en klaar. En anders kan je altijd nog gewone ringen gebruiken. Daar de kralen om heen doen, 1 ringetje met zo’n oorbel-haakje eraan [misschien vastzetten, dat is wel handig. Bij de kralenwinkel verkopenz e vaak van die kleine ‘kraaltjes’ die je er om heen kan doen en dan vast kan knijpen, dan schuiven ze niet.]
Succes.

Ik heb wel van die ringen, en ik kocht ze ook bij een hobbywinkel… heel goedkoop want hij ging weg :[ helaas… echt 50 cent waren ze toen ! Voor 2 paar :]
Heb ze nogsteeds want ik weet niet wat ik ervan moet maken :stuck_out_tongue:

Ik ze laatst nog in de H&M in Brugge (België) gezien.
Maar daar heb je vast niets aan.

Upje dus.

En maak ze zehelf.

dat is wel handig dankje!
maar ik had bij een hobby winkel daarvan kleine gekocht en die konden gewoon open, k deed kralen er in en later ging die weer makkelijk open :stuck_out_tongue: … nja zegg ahaah:P

zozzo!
maar waren het ook egt van die grote en niet van die kleintjes:P???

x

AAAh zo jammer … wrm niet in nl ahahh :stuck_out_tongue:

je kan ook gewoon zoals eerder gezegd grote ringen kopen bij de H&M/hema of iets dergelijks…

vraag of die vriendin ze wilt kopen en naar je op wilt sturen (wel op je eigen kosten ofcourse =)… )

ja kzag het nog aan haar vrgn maar kweetniet of ze het nog in haar H&M hebben want ze had ze in de vakantie dus moest ze ze al voor de vakantie hebbe gekocht maar kzal het vrgn!
xx

upje!

[b]
http://84.45.64.11/~annasier/items/X08C2713-02-37.jpg

( heb ff zomaar een foto van internet gepikt )
Als je er van deze soort koopt, kan je ze er toch makkelijk aanmaken ?[/b]

ja kan wel maar dat ziet er dan tog wel wat anders uit.
en die kralen kan je ok niet zo vinden. het beste is als ik ze in de winkel kon kopen mja…

Ik heb grote en kleine :]
Maar die winkel is jammer genoeg weg :frowning_face:

me nicht heeft ze en die woont gewoon in nederland maar het is wel al tijdje geleden