H&M online bestelling?

Hoi! ik heb een ‘probleem’
ik weet niet of ik mijn bestelling nou nog binnen krijg of niet? ik zal het even proberen uitleggen;

ik moest een bikinibroekje kopen, maar omdat je minimaal ¤19 moest hebben had ik er een jurkje bijgedaan zodat het meer dan ¤19 was en besteld. Gelijk daarna heb ik op ‘mijn pagina’ het jurkje geanuleerd, dus mijn totale bestelwaarde is nu nog maar ¤4.90

weet iemand of ik het nou nog krijg of niet??
en staat dit er altijd of niet? (zie rood vlak op screenshot)

het líjkt me dat ik de bestelling gewoon nog krijg want ik heb geen mailtje gehad dat het niet door zou gaan namelijk…
ik moet het even weten anders moet ik opnieuw bestellen,
alvast bedankt :slightly_smiling_face:

klik om te vergroten

http://i43.tinypic.com/102tfkl.jpg

ik denk het niet, en h&m mailt niet altijd als je iets niet meer krijgt.

shit… maar straks bestel ik het opnieuw en dan krijg ik er 2 :S
en hoe zit het met verzendkosten als je wat terugbrengt? krijg je die terug?
en als je iets hebt gekocht met korting? xD

sorry ik vraag teveel maar ik bestel normaal nooit online, het moest wel omdat ze die broek niet hadden in winkel :pensive:

hmm ik denk dat je gewoon die broek en dat jurkje moet bestelen. en het jurkje dan terug sturen idd.weet alleen niet of dat iets kost. volgens mij niet maar weet ik niet zeker

^ bedankt, maar dat jurkje had ik juist geanuleerd x]

hmm nou heb ik bij dat ‘ik wil de volgende bestelling ontvangen’
geklikt op ‘alles in 1 pakket’

nu staat er:
Waarde artikelen na aftrek van evt. kortingen: 7,42
Verzendkosten: 4,90
Rembourskosten 0,00
Te betalen: 12,32

en nu staat er niet meer dat 'kan niet geleverd worden ofzoiets (wat in plaatje omlijnt stond)

pfft hoe zit het nou? :ninja:

I don’t think so.

Aangezien ze niet leveren onder de 19 euro…

er moet 19 euro overblijven na aftrek van de kortingscodes anders werkt het niet dacht ik…

omg ik wordt zenuwachtig van zulke gesprekken :blush:
ik moet het inderdaad opnieuw bestellen xD
topic mag wat mij betreft verwijderd worden.

yes het bijbehorende bikinitopje was er nu ineens wel weer 1 maat groter dus heb die erbij besteld aangezien die ander aan de kleine kant was x]

Het moet geloof ik boven de 10 euro zitten. Zit het daaronder dan wordt je bestelling niet geleverd. Daarboven wel.

Ik had schoenen besteld maar die staan er nu ook opeens niet meer bij, terwijl ik gewoon een mail heb gehad (zoals een bonnetje) enzo. (er ging 15 euro vanaf en er bleef iets meer dan 20 euro over om te betalen). Ik snap der niks van.

oh bedankt, moet het inclusief of exclusief verzendkosten dan eigenlijk ¤10 zijn?

en dat is echt balen van die schoenen! misschien heb je geluk en brengt iemand ze terug naar de winkel!

Ik moet je teleurstellen, ik weet bijna zeker dat je bestelling zal geannuleerd zal worden met die codes.
Werd mijne ook, en dat hoorde ik pas na anderhalve week, toen ik toevallig opbelde naar de H&M klantenservice omdat m’n bestelling steeds maar niet kwam.
Inmiddels was wat ik wilde hebben, uitverkocht : (

bel gewoon de klantenservice is tog maar 7.5 cent per gesprek.