H&M - Matthew Williamson

De collectie staat online.
Ik ben er zelf echt helemaal weg van.

Iemand iets gekocht?
Ik heb zelf wel het een en ander kunnen scoren.
Maar wat ik écht wilde hebben was de clutch.
Ik leg hem in mijn winkelmandje maar bij het afrekenen was ie ineens uitverkocht :frowning_face:

En nu moet ik toch nog even wat frustraties kwijt:
En waarom is het uitverkocht? Mensen die er aan willen verdienen; dat is iets waar ik dus écht niet tegenkan.
Een aantal mensen klikt gewoon alles aan om het vervolgens voor het (drie)dubbele te willen verkopen op Marktplaats.
(Hoe kan je anders van een blazer alle maten hebben?)
Wil ik die tas kopen, is ie uitverkocht, maar voor ¤75 kan je hem van een of andere doos op Marktplaats kopen.
Ik hááááát die mensen!

echt zo jammer:(

Die mensen zijn inderdaad frustrerend, maar niets aan te doen…

ja dat is echt vreselijk… Ze pikken alles weg en denken ook niet even aan de andere mensen die het ook zouden willen hebben!

ja echt alles is sold out, en op ebay is het verschrikkelijk duur.

Ja echt zoo irritand, ik zat om 12 uur savond 8er de computer ervoor,
voor dat pauwenjurkje, klik ik op afrekenen, uitverkocht :@:@

In groningen hing 's middags nog best veel, 't was daar niet eens druk vond ik…
Maar vond de collectie niet eens zo geweldig…

Nee, in Groningen hadden ze dranghekken & 3 man beveiliging en er stonden 5 mensen voor de deur te wachten :stuck_out_tongue:

Tja iedereen kwam natuurlijk alleen voor de koningin naar groningen :laughing:

Ik vind de collectie heeel mooi, heb net het pauwenhempje gekocht. =)

ik vind die lange jurk zoooo mooi… (A) zucht zwijmel… maar ook zoooo duur…

de shop is toch 's morgens vroeg weer bijgevult?? :open_mouth: tenminste dat vertelde iemand mij een keer, en misschien moet je later kijken… want ik had een jurkje/blousje op het oog en die was ook uitverkocht in die kleur, en uiteindelijk kon ik hem toch nog op de H&M site bemachtigen :stuck_out_tongue:

Ik was net in de H&M en ze hadden nog wel een aantal dingen.

hier ook!

Ik heb de roze bikini en een omslagdoek :3

Ik ben er best tevreden mee, want ik vind de bikini erg leuk staan en de omslagdoek heel mooi.

Ik doe het niet omdat het van een designer is.

Je moet 's ochtends in de webshop kijken. Om 6-7 uur wordt het bijgevuld en dan staat er vaak nog een hele hoop! :slightly_smiling_face:

Ik vind MW eigenlijk niet zo leuk, alleen die ene bikini <3 Maar ik heb er al zo veel en dan kan ik m’n geld nu wel even beter besteden :stuck_out_tongue:

ik vind die reclame zo leuk 8D

Ik heb de sarrong! :grinning: Jaa, die met die kleurtjes. Maar ik MOET echt die zonnebril! Ik vind 'm geweldig. Maar ik heb best hoge jukbeenderen, dus ik moet een bril echt passen voordat ik 'm koop, dus ik koop 'm niet van de site… maar ik vind 'm echt geweldig. En in Zeeland hadden ze nog best veel dingen; veel badpakken, paar bikini’s en veel sarrongs.
xoxo

ahw =(
ik vind de foto;s geweldig, maar zoiets zal mij nooit zo mooi staan als die mooie modellen.

ik kan niet op de site kijken :pensive:.
ben wel benieuwd.

+ de reclame is idd leuk =]