H&M levertijd

HELP ik ben wanhopig en ik zit met een groot probleem haha
ik had begin september wat dingen besteld en er stond dat het begin oktober geleverd zou worden. vorige week vrijdag keek ik op de site en toen stond er dat het verzonden was dus het pakketje is onderweg.
maar ik vind het eigenlijk best lang duren want hij is nu al meer dan een week onderweg terwijl ik hoorde dat je het meestal in 4/5 dagen krijgt.
nu zei m’n moeder dat ik even op de site moet kijken bij mijn pagina,
maar de H&M site is opeens geblokkeerd omdat ik geen cookies ofzo heb
(als iemand weet hoe ik dat kan veranderen hoor ik het ook graag!)
maar mijn vraag is nu: is het normaal dat het zo lang duurt?
of zou het kwijt zijn geraakt bij de post?
en als er staat levering begin oktober, tot wanneer is het begin oktober?

en niet gaan zeuren dat dit in het H&M topic moet, daar kreeg ik geen reacties.

10 oktober lijkt me niet echt begin oktober meer. Ik denk ook niet dat het normaal is dat het zo lang duurt.
Wacht maandag nog even af en bel of mail de H&M dan even.

up?

ik zou inderdaad gewoon even bellen of mailen naar H&M. Het kan zijn dat er iets is mis gegaan bij de H&M. en ik heb ook wel eens gehad dat het pakketje begin van de maand zou worden geleverd maar dit werd dan uiteindelijk ook de 15e van de maand ofzo. toch duurt het bij jou wel erg lang.

had je toen ook gebeld waarom het zo lang duurde?
want ik baal hier echt van, ik moet al meer dan een maand wachten :frowning_face:

nee ik heb niet toen gebeld. maar bij mij stond er toen ook iets van dat het nog niet verzonden was. maar dat is in jouwn geval wel dus gewoon even bellen denk ik!

okee dankje. ik ga nu heel erg aan me zelf twijfelen of ik het wel goed gezien had dat het al verzonden is :blush: maar ik kan nu ook niet meer kijken dus ik ga morgen wel even bellen denk ik.

Als H&M zegt begin oktober, krijg je het meestal 30 september of 1 oktober.

shitttt dan is het al meer dan een week te laat :frowning_face: ik ben nu echt bang dat het kwijt is ofzo

gelukkig doet de site het weer, en nu keek ik bij mijn pagina en dit stond bij geleverde artikelen:

bestelling is onderweg 01-10-10
retour 07-10-10

hoe kan het dat het retour is gegaan, als ik het nog niet eens heb gehad?

upppp

misschien heeft iemand anders het gehad, en teruggestuurd, ik zou je adres even checken.

ja heb ik al gedaan, het adres klopt gewoon. en het rare is dat mijn bestelling in 2 delen kwam, de eerste helft is wel gewoon op tijd op het goede adres geleverd, dus zou het wel apart zijn als het nu verkeerd geleverd is.
maar als bij de post gewoon een fout is gemaakt, en iemand anders heeft het gehad, en stuurt het terug, sturen ze het dan weer opnieuw op?

upppp

?

Als ik jou was zou de klantenservice maar even bellen!

bellen!

okee dankje. bellen kon nu niet meer maar ik heb even een mail gestuurd,
hoop dat ik snel bericht terug krijg! en dan hopen dat m’n pakketje snel komt

Ik heb ook een keer 2 maanden langer gewacht -.-

woooh! dat is pas lullig! hoe kwam dat en wat heb je toen gedaan?