H&M jurkje

het is geen miskoop maar ik vraag me alleen af hoe te combineren. hij valt iets ruimer en valt tot 20 cm boven de knie ongeveer. dankje :grinning:

http://1.bp.blogspot.com/_AVIyq_qOwFE/TBkHsv-zYLI/AAAAAAAAAY0/cJ1R_1WNstM/s1600/29919_414978710912_21415640912_4897856_7500487_n.jpg

Legging en een vestje?
Leuk ding trouwens! :slightly_smiling_face:

Wauwie! Ehm, gewoon spijkerbroek, colbertje, hoge hakjes?

hij lijkt heel kort miss aan foto? en anders met skinnyjeans, hakken of uggs

Ja, met een skinnyjeans.

als het echt als een jurkje valt met een panty en misschien goudkleurige hakken (niet te opvallend gewoon subtiel goed) verder weet ik daar niet echt een vestje op maar hij is wel echt geweldig
(l)maar doe het niet met een skinni ofzo ik vind dat dat de leukheid van het jurkje verpest daar word het wat gewoon van (als die trouwens te kort is voor een legging doe je er gewoon een zwart h&m 5 euro rokje onder

Wat een leuke! Met een legging, zwarte cardigan en zwarte laarsjes? En met gouden accesoires.

Het lijkt meer op een topje zo vind ik :stuck_out_tongue:
Ik zou er sws een riempje bij doen maar ik hou gewoon van getailleerde kleding :grinning:
Een leuke legging en hakken/laarzen :grinning:

ja hij lijkt op een topje maar dat is het echt niet haha

heel mooi! is ie nieuw? en inderdaad, zoals iedereen hier al gezegd heeft (: dikke panty en hakken of laarzen!

Omg! Die is zo leuk!!! die moet ik hebben!!! Hoe duur was ie??? Ik zou hem denk ik voor de zomer bewaren of anders met een leuke panty en een simpel vestje. Weet niet welke kleur want zwart vind ik geen goed idee.

Niet heel moeilijk te combineren denk ik, ga gewoon een half uurtje alles wat je denkt dat erbij past erbij aantrekken, en onthou de mooiste combinaties.
Of ga een keer shoppen en neem hem mee.

zwarte panty/maillot, donkerblauwe allstars eronder.

Skinny, botjes, gouden armband ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ik ben verzot op armbanden
Echt, een super leuk topje.

wooow die is leuk! Hoeveel was jij?
Uhm leuk riempje er omheen, en leuke armbanden!

Die is echt leuk!
Zwarte panty en zwarte bolero
& met leuke bruine of blauwe schoenen/laarzen.

Met een witte skinny-jeans en een vestje en zwarte of grijze enkellaarsjes ofzo :slightly_smiling_face:

Hij valt heel lang, heb hem zelf ook.

thanks