H&M jurk en rok

hoi
ik heb gister deze jurk en rok gekocht, toen ik thuis kwam heb ik allemaal setjes geprobeerd te maken. ik kom alleen maar op saaie setjes uit. mijn vraag is hebben jullie nog leuke ideeën.

http://img.photobucket.com/albums/v110/o0kim0o/van%20alles/022509104428.jpg

op de jurk zitten zilveren balletjes

http://img.photobucket.com/albums/v110/o0kim0o/van%20alles/022509104214.jpg

op de rok zijn het meer platte balletjes

sorry voor de grote foto´s weet namelijk niet hoe ik ze kleiner moet krijgen. de jurk en de rok zijn zwart moest foto´s maken met me tel.

hopelijk kunnen jullie me helpen xxx

het jurkje met een legging en pumps, moet je niet te druk maken omdat het jurkje al best druk is.

en die rok, is dat een hoge taille rok?
dan kan je er namelijk een zwart truitje ofzo indoen. en dan met bijv. een maillot en pumps.

hee je kan er een leuke riem bij doen of zo of een keting

het is geen hoge taille rok maar dat kan je er wel van maken

up

Rokje met een simpel (zwart?) shirtje erin, moet je het rokje wel als hoge taille rokje dragen, maillot/panty en high heels.
Jurkje met een maillot/panty eronder en ook high heels.
Ik weet niet of ik ze naar school aan zou doen, omdat er zilveren glitters in zitten, misschien is het wat meer voor een feestje…
Waarom heb je eigenlijk 2 kledingstukken gekocht die heel erg op elkaar lijken, had je toch beter je geld aan iets anders kunnen besteden. Omdat je ook al niet weet wat je erbij aan moet ;p

Jurkje met een dikke zwarte panty of maillot, zwarte pumps of laarzen en een zwarte cardigan erover.
Het taille rokje qua onderkant hetzelfde en qua bovenkant met een zwart shirtje.

ik weet het niet maar ik vind ze echt VET LEUK!

dat jurkje is superleuk! die zou ik dragen met een donkergrijze maillot/legging (ja ik ben verslaafd aan die dingen) en allstars/ballerina’s/slippers in de zomer =P. en misschien een leuk korte mouwen vestje er overheen.

dat jurkje is superleuk! die zou ik dragen met een donkergrijze maillot/legging (ja ik ben verslaafd aan die dingen) en allstars/ballerina’s/slippers in de zomer =P. en misschien een leuk korte mouwen vestje er overheen.

het jurkje zou ik met een gijze maillot/panty aandoen met een zwarte cardigan
het rokje zou ik ook met een grijze maillot/panty aandoen met een zwart shirt en een zwarte/grijze cardigan met gekleurde accesoires

btw; leuk jurkje!