H&M Jasje!

Hee allemaal!

http://files.hm.com/media/products/725/DXL725_68240_68008_55_8965.jpg

Ik had een vraagje:
Ik vind dit jasje echt superleuk voor de zomer! Met een leuk shirtje of topje eronder. Maar ik vroeg me af of iemand hem hier heeft? Ik wil hem namelijk bestellen, maar heb geen flauw idee hoe de maten vallen! (en ik houd niet zo van terugsturen :stuck_out_tongue: ) Ik heb liever dat ie mooi aansluit (niet te strak ofzo!) , omdat ik er toch alleen maar topjes, tuniekjes of shirtjes onder ga dragen. Ik heb zelf normaal van shirtjes altijd 38, maar nu zit ik te twijfelen of ik een 36, 38 of 40 moet nemen… hmm…
Dus mijn vraag is: vallen ze klein, groot of juist normaal? Moeilijk haha :stuck_out_tongue:

Ik zou 40 doen. Ik heb 36 en moet van H&M jassen ook een maat groter.

ik zou gewoon 38 nemen.
kun je niet gaan passen in de divided winkel?

Van mijn herfstjas had ik ook een 38 en die zat wel goed besef ik me ineens :stuck_out_tongue: Maakt de keuze al weer iets makkelijker haha!
Nou, we hebben hier niet echt een winkel in de buurt. + dat als ik online bestel m’n ouders hem willen betalen als ik even slijm haha :stuck_out_tongue:

ik wil m ook! en ik heb ook maat 38, dus hou dit topic even in de gaten haha :’)

38

Ik zou een maatje groter dan je normale maat nemen, normaal heb ik 34, maar heb dit jasje (in het zwart, van de vorige collectie) in een 36… En hij zit juist goed. x

ik heb dit jasje ook in het zwart
en bij mij valt hij kleiner dan normaal

ik heb die ook bestelt in het zwart, een maat groter dan dat ik
normaal heb want hy valt echt best klein, ik heb 'm ook in de
winkel gepast al. Ik zou zeker weten een maat groter doen.

Bij H&M vallen bijna alle jasjes kleiner,
dus ik zou een maat groter nemen dan je gewone maat,
( 40 dus)
doe ik ook altijd ;]

Ik zou 'm niet kopen.

haha maar ja dat is niet je vraag :stuck_out_tongue: Ik zou een 40 nemen als ik jou was, want jasjes kunnen bij de h&m echt klein vallen.

Wat een vet leuk jasje!

(als je gewone jas 38 was, kan je deze toch ook 38 nemen?)

Ik heb em in 't grijs, van de vorige collectie. Dit jasje zat nml vorig jaar er ook al bij maar goed. Ik weet niet of de maten hetzelfde vallen. Ik denk het wel. Ik heb maat 38 gekocht, en heb eigenlijk maat 36/38. Een beetje verschillend per merk. Maar ik had eigenlijk wel 36 kunnen doen want het jasje is niet heel nauwsluitend. het is gewoon dun en als je em vast doet een beetje plof ofzo, ik weet niet hoe je het omschrijft, een beetje met ruimte! maar goed, als ik jou was zou ik dus maat 36 doen, als je niet zo breed bent in de schouders!

38 zou ik doen.

38 zou ik doen!
Ik heb meestal maat 38/40 en van een divided jasje wat ik heb, heb ik ook 38

tjaa hierdoor ben ik nou niet zo van 't online bestellen, alleen als ik de maten precies weet (omvang van alles enzo XD). ik stel voor om gewoon naar de winkel te gaan en hem daar te passen en te kopen.
wil je toch online bestellen zal ik hem in maat 38 kopen. maar stel dat je ook soms maat 40 hebt kwa jasjes (dat je er precies tussen in zit zeg maar met je maat) zal ik hem in maat 40 bestellen :stuck_out_tongue:
volg je me nog? ^^

In de zomer hoeft ie toch niet helemaal dicht…

ben ik dan de enige die zulke kleren veel te warm vindt voor in de zomer? :face_with_raised_eyebrow:

40

zowiezo 40!
ik heb 38 en paste 'm vandaag, maar die was veeeel te kort.
ik zou dus gewoon een 40 nemen, of gaan passen in de winkel.
dan weet je zeker of ie goed zit.