H&M - Hulp bij bestelproces online webshop

Ik zie in het h&m topic zó vaak dezelfde vraag langs komen over de bestellingen, dat ik maar even een apart topic ervoor maak zodat mensen het snel kunnen opzoeken. :slightly_smiling_face:

• Als je bestelling op ‘in behandeling’ staat dan zijn ze bezig met het verzamelen van jouw bestelde artikelen en duurt het nog even voordat je bestelling daadwerkelijk bij jou thuis ligt. Als je dan op de barcode achter ‘Bestelling in behandeling’ klikt dan komt er inderdaad te staan dat je bestelling nog niet bekend is bij tnt of iets dergelijks. Dit komt dus omdat ze nog bezig zijn het het verzamelen van je artikelen en het pakket nog niet is aangemeld/aangeboden aan TNT.
  • Als je bestelling op ‘onderweg’ staat is je bestelling verzonden/aangeboden bij TNT. Vanaf hier kan je vaak zien waar je bestelling zit in het proces. Het duurt dan vaak niet langer meer dan een aantal dagen voordat je bestelling er is. Het gebeurd wel is dat zelfs als je nu klikt op de barcode er staat dat ie onbekend is, dan is je bestelling nog bezig met verzenden naar tnt.
  • Je hebt al een bestelling geplaatst, die nog niet in behandeling is, en wilt er nog wat bij doen. Dit kan heel makkelijk, je doet gewoon hetzelfde als bij je vorige bestelling. De nieuw bestelde artikelen komen bij je oude bestelling erbij en alles word verzonden in 1 pakket. (Tenzij andere artikelen pas later bezorgd kunnen worden ivm leverbaar/niet leverbaar) Wijzigen kan natuurlijk ook. Ga naar ‘Mijn pagina’ rechts bovenaan. Dan ga je naar ‘nog niet geleverde artikelen’. Dan kan je van elk 1tje een 0 maken als je het artikel toch niet wilt. Als je er iets bij wilt doen kan het zoals hierboven staat beschreven. :grinning:
    - Wanneer word de webshop bijgevuld? Dit gebeurd 's ochtends, je hebt kans dat een uitverkocht artikel dan weer op de site staat, maar dat is vaak maar voor even!

Als er meer bekende problemen verschijnen zal ik ze erbij zetten, en correct me if im wrong!

aaaaah dankje!
ik had die bloemenrok vrijdag al op het oog. dus ik wilde gisteren bestellen, uitverkocht!
door jouw tip toch nog fve gaan kijken
en nu staat ie er weer in mijn maat :grinning: