H&M Gilet jeans, [hoopeloos]

Ik heb een vraagje aan de dragers van een gilet;

Laatst heb ik zo’n gilet gekocht ( 20euro ) en was er heel blij mee, tot de volgende dag ik me realiseerde, hoe ga ik het blijven dragen als ik geen bij passende broek/broeklegging? heb :expressionless: ( en ik ben zo’n type die ''r niet van houd om geld te verspillen :blush: )

Dus mijn vraag is; wie heeft 'r zo’n Gilet > http://www.polyvore.com/s…ns_gilet/thing?id=6017826

& wat draag je eronder?
Of mischien heb je het niet maar kan ik toch mischien hieruit geholpen worden?
P.S zo donker is het eingelijk niet, zoals op de foto.

xx-jes Mij & bedankt.

Jeansgiletjes zijn inderdaad niet de makkelijkste dingen om te combineren. Draag het sowieso niet op een spijkerbroek! Jeans & jeans vloekt 99 van de 100 keer met elkaar dus dat zou ik maar even niet doen.

Wat je wel kunt doen is hem dragen op een jurkje. Gewoon een mooi jurkje, giletje erover, maillotje eronder en dan mooie hakken of laarzen.

Onder de foto op Polyvore staan trouwens genoeg leuke combinaties!

je kunt ook een nette zwarte broek er onder dragen

een wit tuniekje met een spijkerbroek of legging dr
onder. een zwart shirtje met zwarte of spijkerbroek.
op een bloesje met een broek.
mijn vriendin heeft ook zo’n giletje en
die trekt er gewoon een normale skinny
spijkerbroek onder en ook al is die soms
een andere kleur spijker dan het giletje het
staat heel leuk.

I love jeansgiletjes. Ik heb ook een jeansgilet van de h&m. Maar niet zo een. Ik draag die van mij altijd los, vind ik gewoon persoonlijk mooier en leuker staan.

Ik combineer die van mij soms met een grijze skinnyjeans, een zwart beetje oversized t-shirt met een soort van cremekleurig plaatje erop. Klinkt lelijk, maargoed. Het is maar niet wat je eigen stijl is… Maar idd ik zou het niet combineren met een spijkerbroek, het klopt dan gewoon niet (vind ik)

En oja het staat ook echt supercute boven jurkjes.

Ik vind het leuker als je het niet combineert met een jeans, maar met een ‘gewone’ stof, vb. een gewone witte skinny. Of zwarte skinny.

je kan het toch ook combineren met een kleedje?

ik heb er eentje, en het boeit me niet dat ie niet van jullie op een spijkerbroek mag:P dat doe ik lekker toch:P

skinny, hakken en een wit blousje met kleine blauwe en paarse bloemetjes eronder!

Ik zou het combineren met een rustig jurkje/blouse/tuniek. Dan een legging eronder (bijv een glimmende of een met een printje om het niet zo saai te houden) en dan mooie heels eronder.

Ik heb ook zoiets, maar ik droeg er een soort wit jurkje/tuniekje van the sting onder met daaronder een blauw hemd, en dan het giletje erover en een spijkerbroek eronder, maar die is heel toevallig van dezelfde kleur stof xD…
ik draag hem ook wel eens over een roze/blauw/geel hemdje op een kortebroek, maar dan laat ik hem los hangen… en dan met een leuke ketting ofzo…
x

die link van polyvore he,
daaronder dat plaatje van die gilet, staan al een aantal combi’s (:

een zwarte skinny of een witte skinny eronder dragen.

Inderdaad geen jeans op jeans. Gewoon een rokje of jurkje, dat is naar mijn mening het leukst.

heb hem gezien in h&m r’dam… ><;

ja en ik in de h&m in h’veen…

Op die site, staan onder dat gilet al wat combinaties!

Inderdaad :ok_woman:

Met een zwarte broek, of zwart jurkje ofzo & dan hakken eronder.