H&M geld overmaken.

Hoi, ik heb een rekening van de H&M die ik moet betalen maar ik ben de acceptgiro kwijt, kan ik dit ook gewoon overmaken met internet bankieren? En het H&M account staat op de naam van mijn moeder, kan ik dan gewoon met mn eigen internetbankieren dat overmaken? En wat is het rekeningnummer van de H&M?

ik zou even bellen!
want je heb een kenmerknummer nodig!
dan zien ze van wie het is zeg maar en die stata op je acceptgiro
als je even belt dan kunnen ze je een nieuwe sturen!
en anders moet je w8e op je herrinnering had ik ook gedaan!
hhaha

succes

oke, ja de klantenservice is nu niet open. :@

je kan het zoiezo overmaken met internetbankieren, maar daar heb je inderdaad zo’n nummer voor nodig!

Je kan ook je klantnummer vermelden bij het overboeken, dan komt het ook goed.

Upje, zit met hetzelfde probleem ^^

je kan het gewoon internetbankieren. Doe ik ook altijd

Hoef je dan alleen je klantnummer te noteren?

je kan het overmaken
maar dan moet je een opdracht invullen, mijn moeder heeft me de vorige keer geholpen,
die betalingsopdracht of betalingskenmek heet dat, dat stond wel op de acceptgiro(denk ik), dus ik weet niet of je hier wat aan hebt,
iig meteen contact opnemen met de h&m zodat ze zo snel mogelijk een nieuwe sturen anders moet je zo een boete betalen

Je hebt volgens mij inderdaad je betalingskenmerk nodig, en die is volgens mij niet niet hetzelfde als je klantennummer.
Je kan zelfs voor 1 rekening het vanaf 2 bankrekeningen overmaken, heb ik een keer gedaan met mn moeder. Had ik mijn deel vanaf mijn bank overgemaakt, en zij dus haar deel met haar rekening.