H&M FAA verkoop.

Hoi meiden,
Ik heb het al in het Grote H&M Topic gevraagd, maar de vestingen die hun zeiden liggen allemaal ver weg… dus vraag ik het hier maar even.

In welke H&M Divided winkels verkopen ze FAA (De Fashion Against Aids collectie)?
In de buurt van Amersfoort, Veenendaal, Arnhem, Utrecht?
En ik ga volgende weer zaterdag naar Maastricht, weet iemand of ze het daar verkopen?

Ik wil namelijk heel graag deze kopen, en ik wil eerst proberen om het gewoon in de winkel te kopen voor dat ik om half 6 op moet haha.

http://fashion-fever.nl/wp-content/upload/2010/03/HMfestival10.png

in amersfoort niet, dat is alles wat ik weet.

volgens mij is die hélémaal uitverkocht. Ik zou evt ebay of marktplaats proberen, maar dan zou die duurder zijn. Ik kan je niet helpen.

Hmmm, echt? Ik had namelijk pas in het Grote H&M Topic gelezen over een meisje (Inspire_Instyle?) die half 6 's ochtends het jurkje had besteld…

Groningen ligt nog enorm veel.

nijmegen! en het is niet zo verweg

jeej. er zijn maar een paar vestigingen die deze collectie verkopen. je kunt op de h&m site zelf kijken waar als je je postcode intypt.
maar ik denk zomaar dat je hem niet zo gemakkelijk vind in de winkels, aangezien alles als een tierelier heeft gelopen. Dus in mijn ogen kun je beter je wekken vroeg zetten, en afwachten dan op zoek gaan naar…

Ah man ik zie net op de store locator dat ze geen FAA in Maastricht verkopen. In geen eén winkel! Best raar voor z’on grote stad. Balen…

Vadmiddag was die nog gewoon op de site hoor

nu hebben ze hem nog in maat 42

je kan 'm dan inderdaad súper vroeg bestellen op de h&m site.
maar dat is ook niet altijd zo…

Heel vaak staan gewoon alle maten er 's ochtends weer op, maar deze is wel gewild dus dan moet je er wel meteen bij zijn vrees ik : p
Dat is zo rond half 6 - 6 uur.

Ja, ik zag het later ook maar toen was idd alleen maat 42 er nog. :frowning_face:
En laat ik nou een 34 nodig hebben… :stuck_out_tongue:

Oke, dankje! Morgen ga ik denk ik maar eens proberen om half 6. :slightly_smiling_face:

Als je hem niet vind wil ik wel eentje in Groningen voor je kopen en dan opsturen?
Succes!

Ik denk dat hij in de winkels over het algemeen is uitverkocht, als ik jou was zou ik gewoon vroeg op de online shop kijken!

in hilversum zit een aparte divided winkel. misschien daar een kijkje nemen?