H&M emo?

sommigen zeggen dat H&M wel emo kleding heeft :open_mouth:
is dat zo?

Dat hangt er wel af hoe je het combineert :stuck_out_tongue:

Klopt inderdaad, maar als je er emo uit wilt zien, kan je wel slagen bij de H&M denk ik. Vooral de divided!

Aangezien de winkel inderdaad vierkant of rechthoekig van vorm is kan je moeiteloos een hoekje vinden om zielig te doen.

wahhahahahahha :'D ja

maar, ik vind dat sommige spullen v/d divided echt heel erg emo zijn.

Van die vesten met van die ogen met uitgelopen eyeliner tres emo. :stuck_out_tongue:

Ach, sommige dingen wel, andere niet. Lekker boeiend :’) Wat is dat tegenwoordig toch met dat emo?

lol emo… waar halen ze dat toch vandaan xD

oo ik heb zelf ook kleren van dividen en dat zijn geen emo kleertjes dus xD
zou trouwens best kunnen dat er emo kleren in de H&M zijn :stuck_out_tongue:

ze laten my chemical romance zelfs shirtjes ontwerpen :nauseated_face:

en Good Charlotte :stuck_out_tongue:

die was ik even vergeten.

Veel mensen die zich emo/scene bestempelen dragen H&M kleding dus daar komt dat “H&M heeft emo kleding” gedoe vandaan.

Ze hebben nu een oldskool tattooshirtje in hun collectie. Ik ben kwaad.

En vette punkzooi van de ramones en the classsssssssh.

Tsja op zich wel

wij hebben in de stad op 1 straat 2 h&m’s
de eerste in het begin is (vind ik) meestal een beetjuh tuttig en er zit kinderkleding bij!

en de 2e is tsjaa wel een beetje emo, overal all stars , van die riemen en idd van die shirts met die uitgelopen ogen.

ik liep laatst rond met een shirt/tuniekje van hun rood/roze met zwart gestreept en iedereen schold me uit voor emo :open_mouth:
geen beledeging van ik vind het op zich wel mooi :’)
maar het valt wel op dat sommige H&M’s een beetje voor de “stoere”
style gaan…

Whuu ik lijk wel iemand die expertachtig doet :’)

shirtje met uitgelopen mascara?? echt??!!:open_mouth: die moet ik hebben!! beschrijf em is:P ik ga naar de h&m deze vakantie dus hoe ziet ie er uit ongeveer??

Ik zag een trutje bij mij op school met zo’n Ramones tas lopen van de H&M. Ik had nog gevraagd of ze fan was van de Ramones, maar het enige wat ze zei was ‘huh? oh mijn tas, leuk issie hè? van de H&M!’ :l

H&M is alleen emo als je het zo draagt. x)

Toen ik in de 3de klas zat had iemand een the Clash t-shirt aan.
Een vriendin en ik vroegen of ze de muziek ook leuk vond, maar ze had hem gekocht voor de afdruk…

dat haat ik zo.
de hele school loopt met dat shirt met die tekst van klaxons, maar ze weten niet eens dat het van klaxons is, laat staan dat ze het luisteren.
iewl.

Dat gebeurt ook zooo vaak met dat Klaxons shirt, ik word er echt een beetje gestoord van.