H&M Divided denim blouse

Ik heb dus een denim blouse gekocht bij de H&M in Londen,
maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hem moet combineren.

Hij staat niet meer op de H&M site, maar deze lijkt erop, mijne is wel minder getailleerd en iets donkerder…

http://files.hm.com/media/products/A01/DXLA01_80730_70000_77_3238.jpg

Met een witte broek, met een froene broek maar zoiezo neit met een spijkerbroek!

Trouwens hij is heel erg leuk!

Ik heb geen witte broek maar dat vind ik sowieso met dit weer echt een beetje not done hihi! Maar dankjewel! Bedoel je zo’n donker groenige kleur? Die heb ik namelijk wel…

Kan echt met van alles… Kijk maar eens op Lookbook of in het whjva topic.

^ dankje, ga meteen even kijken hihi!

Ja dat is waar. Ja ik bedoel zo een groene dat staat heel erg leuk, doe ik zelf ook altijd !

Of je draagt hem met een jurkje eronder, zo’n lang wit oversized shirt,

heb 2 dagen geleden ook zo’n denim blouse van de h&m gekocht, hij valt bij mij een beetje oversized.

upje.

Ik heb iemand gezien die 'm had gecombineerd met een zwarte skinny en een sjaal, dat stond echt supermooi.

ja dit had ik ook een keer gedragen, toen had ik m’n Vans Tea Party erbij gedaan, maar misschien dat m’n Uggs net iets leuker zijn erbij? gewoon zwart classic short?

@VintageROCKS ik heb dus geen zwarte skinny, even aanschaffen hahah daar past zó veel bij.

Een zwarte skinny is perfect! En dan met een oversized shirtje eronder en mooie hakken of sneakers!

Typ eens ‘denim blouse’ in bij Google afbeeldingen, die inspiratie vliegt je om de oren!

Op een spijkerbroek kan ook, hoor. Maar dan moet je wel even kijken welke wassing van de spijkerbroek, bij de spijkerblouse kan. Overigens niet dezelfde kleur, maar donker en licht zegmaar. Persoonlijk vind ik het wel heel leuk!

Zo draag ik de mijne ook, open met een wit riempje eromheen met hoge hakken erbij. (:

kleuren die erbij passen: pastelkleuren, donkergroen, zwart, wit, poederroze, grijs. en ik vind bruin leer (riempje of schoenen) er altijd mooi bij [: ik doe mijn denim blouse echt bij zooooveel aan. bij een bloemenrokje (dicht erin of open eroverheen laten hangen), of een bloemenshirtje, simpel met een zwarte broek en blouse dicht, wit jurkje, bruine schoenen en bruine riem om de blouse open, of met een roze circle scarf, of met een grijze spijkerbroek (ik weet dat veel mensen dat niks vinden maar ik vind het tof :grin:) of in een zwart broekje met een hoge taille, of met een zwart jurkje en een stipjespanty, en nu weet ik niks meer :grin:

ik heb ook een denim blouse. ik combineer hem meestal met een donkere strakke broek een wit shirtje eronder en zo’n enorme grof gebreide sjaal om je nek

Ik heb die van mij op dit moment aan, ik draag hem met:

• een doorschijnend oversized hempjesjurkje.
  • een wit riempje.
  • zwarte kniekousen.
  • een zwarte panty van heel weinig den, best wel licht dus.
  • zwarte hoge wedges.

Klinkt leuk! (:

Met het 5 euro rokje en een wit shirt eronder?
Lekker makkelijk en je kan der van alles bij verzinnen!