H&M Dekbedovertrek

Hee ik wil graag een dekbedovertrek van h&m bestellen…
Ik weet alleen niet of ik deze moet doen want hij is nogal druk…
Ik heb mn muren wit en 1 (nu nog roze maar word grijs) en voorde rest veel roze spulletjes. ow en ook veel zilver en zwart ik heb trouwens een zwart bed van de IKEA z’n trailies bed bank ding…

Nou mijn vraag is dus doen of niet doen … trouwens ik kan hem ook wel gewoon doen en dan als ik hem niks vind terugsturen

http://files.hm.com/media/products/826/MLH826_0262_001R_71678.jpg

Je zegt het zelf al in je laatste zin.

haha dat bedacht ik me pas toen ik die zin er neer zette eigenlijk :blush:

Wat een leuk dekbedovertrek :slightly_smiling_face:
En ik zou hem ook gewoon bestellen, je weet pas of hij goed is als je hem echt in je kamer ziet.

Ja precies wat er in je laatste zin staat, maar persoonlijk vind ik hem erg leuk hoor. Ik ben zelf helemaal van de bloemetjes patroontjes. En de voorwerpen in je kamer passen goed bij dit dekbed overtrek. En anders… terug sturen… :wink:

hij is wel leuk zeg! ik zou hem gewoon bestellen!

Sorry maar ik vind hem verschrikkelijk, veels te druk.

(:

Veels te druk

Ja daarom twijfel ik ook maar heb hem net bestelt en zie wel:D

wáúw als ik dat op mn bed had zou ik nooit meer slapen. veel te hyperactief

ik denk dat het wel in je kamer past! doen dus (; je kunt hem altijd nog terugsturen

ik vind hem niet zo leuk en ook een beetje donker, maar omdat je een lichte/rustige kamer verder hebt (te lezen in je post) zou het wel kunnen als je hem zelf leuk vind. ;]

je kan hem idd altijd nog retourneren.

ik vind um echt super leuk.
zoals je al zegt je kunt 'm ja terug sturen als die te druk is

okeej ik heb hem net binnen ga hem zo openmaken vind het best spannend hoe hij in het echt is!

wow veel blometjes… maar Ik zou echt niet kunnen slapen, of er lang naar kijken het stoor gewoon . bij mij tenminste.

Ik heb die lichtblauwe met stipjes besteld, die vind ik zelf wat beter omdat mijn kamer al best druk is.

Niet dat je hem ziet als je in bed ligt, of slaap jij met je licht aan? [:
Ik vind hem leuk!