H&M contest

Ik weet dat er al een aantal h&m contests zijn maar die zitten allemaal vol dus hier een nieuwe.
Ik denk dat jullie allemaal weten wat de “regels” zijn maar voor diegene die niet weten wat de bedoeling is komt hier de uitleg:
Je maakt op http://www.hm.com/nl/ een look met de opdracht die ik opgeef er is telkens 1 winnaar en 1 verliezer

Oh ja je budget is ¤ 150,- en je moet het zelf in de gaten houden wanneer er nieuwe opdrachten opstaan!
Er moeten minimaal 5 mensen meedoen voordat ik begin (: veel plezier!

De deelnemers zijn:
~ongepastenaam
~WannabeGinna

~TrainStation
~leonie_x
~fienne1205
~beautycase
~jeleysa
~xxmusiclove
~vancouver
~FASHONBABE
ik heb jullie een note gestuurd met de deadline
[b]De 1e opdracht:
het is zomer en je gaat naar een super gaaf feest op het strand maar wat doe je aan??? Dat is de oprdacht voor deze keer. Winaar: Trainstation, je krijgt 0,5 punten erbij bij de volgende ronde!
afgevallen: ongepastenaam, wannabeginna, leonie_x en beautycase zij hebben niets ingeleverd!

De 2e opdracht:

Je gaat lekker shoppen samen met je beste vriendinnen maar wat doe je aan voor een hele dag shoppen??

de deadline is :19 augustus
deze keer is het zolang i.v.m. vakanties
Veel succes! [/b]

ik doe wel mee, je moet me wel even herinneren wanneer het begint anders vergeet ik het. Dan zou je een note kunnen sturen of zo.

ik doe ook meee :slightly_smiling_face:

ik doe ook mee

Count me in! :stuck_out_tongue:

Ben voor een ROCKCHICK outfit gegaan. Heb een leren rok gekozen en daarboven op een stoere shirt. De print op t shirtje matcht met het rokje. Bwust voor de sleehak gekozen omdat het een NO GO is om met naaldhakken op het strand te lopen. De turquoise tasje en de roze sleehak die blocken elkaar, Fashion van nu en de accessoires heb ik simpel gehouden.

Om de outfit fris en licht te houden, heb ik gekozen voor een wit blouseje met hieronder een grijs shortje met bruine riem.

Om er kleur in te brengen heb ik gekozen voor een tas met rode accenten en een armband met oranje accenten. Normaal vind ik kleuren die dicht bij elkaar in de buurt zitten niet mooi bij elkaar, maar deze kunnen prima.

Op het strand is het enige fijne om aan je voeten te hebben: slippers. Dit omdat je ze makkelijk kan uitdoen en dan lekker op je blote voeten te lopen.

Kan ik nog meedoen? :grinning:

Ja musiclove ik voeg je toe!

up

Kan ik ook nog meedoen? :slightly_smiling_face:

vancouver ik voeg je toe!

Yess leuk! haha.

Mijn Look:

Ik heb voor deze jumpsuit gekozen omdat het makkelijk zit, vooral voor op het strand. Deze jumpsuit staat ook netjes. Voor het spijkerjack heb ik gekozen om het luchtig en niet al te netjes te houden. Zo komt er een stoere teint aan de look. Ik heb de accessoires beperkt gehouden omdat ik vind dat je voor een beachparty je niet al te zwaar moet kleden. De sleehakken zijn makkelijk om op te lopen en staan netjes. Door dat deze felroze zijn krijgt de look een frisse kleur.
Het kleine tasje is natuurlijk handig voor een portemonnee en mobiel.

Oja: Het spijkerjack is natuurlijk handig voor in de avond als het wat koeler begint te worden. :slightly_smiling_face:

Ik doe mee!

Oke fashonbabe jij bent de laatste!

Ik heb het simpel gehouden. Dat vond ik fijn.

.