H&M Contest:)

Dit is weer nieuwe H&M contest… Er zijn er heel erg veel, ik weet het. Maar dit is een H&M contest met een verhaal erachter. Elke opdracht zit er steeds weer beetje verhaal van de vorige opdracht!
Hopelijk doen er veel meiden mee…
Zodra we gaan beginnen met de 2de opdracht kan er niemand meer mee doen!

DEADLINE IS 10 JANUARI
Dikgedrukt: ingelevert dit is afgevallen *= Ingeleverd

Deelnemers:
Uncommonhearts
kelly97
infinity

[s]Opdracht 1:

Je moeder is 50 jaar geworden, super leuk natuurlijk. Je moeder heeft al haar vrienden, familie, kennissen en collega’s uitgenodigt. Je moeder heeft mooie kleding voor haar zelf uitgezocht… En wil jou ook wat geven. Ze geeft jou €100. Ze zegt dat het wel dat het op die dag heel erg warm wordt!

Succes.!
[/s]

[s]Opdracht 2:

Op het feest van je moeder kom je een hele leuke jongen tegen. Je geeft hem zijn nummer. En hij vraagt of jij met hem uit wilt. Vanavond (het feest is om 8uur afgelopen). Jij zegt ja en je gaat lekker met hem vanavond naar de disco. Maar wat moet je aan. Je gaat dansen en het is nog steeds warm. Je hebt weinig geld. Dus je geeft aan je outfit maar 60euro uit.

Succes.![/s]
[s]
Opdracht 3:
Het is kerst, en jij gaat die avond lekker eten met je hele familie. Het is bijzondere dagen omdat jij en je familie heel uitgebreid kerst vieren. Dus de kleding in je kast heb je al veel gedragen en vindt het niet meer zo bijzonder. Je gaat wat uitzoeken. En het is een extra grote gelegenheid. Je moeder geeft je 100. En jij legt nog 30 bij. Je gaat wat kopen voor 30 euro. Het is die dag binnen, maar het is heel erg warm.

Succes.![/s]

Opdracht 4:
Jij gaat lekker met je vriendinnen picknicken. Om even lekker bij de kletsen wat je gedaan hebt. Je gaat lekker in het park zitten. En het is weer erg warm 32 graden. En je geld is 60 euro.

Succes.!

Upje:) Niemand?!

Ik doe mee ! Hoop dat er snel nog deelnemers komen dus dit is ook een UPJE !

Een prachtig opvallend jurkje met een blazer en hoge hakken. Lijkt mij een zeer goede avond om indruk te maken. 5 euro boven budget, maar dat kan ik zelf nog bijbetalen :grinning:

Fijn dat je ingeleverd hebt! :slightly_smiling_face: Hopelijk doen er inderdaad mee rmensen mee…

Ik wil ook meedoen!

Ik zou als ik jou was de deadline verplaatsen, want dit is te kort tijd.

Ik doe mee !
Dan zou ik de deadline wel een week uitstellen, dan zijn er vast meer mensen

Haha jaa… Sorry daarvoor:)

I’m in!

Ik doe ook wel mee :slightly_smiling_face:

Ik vind de combinatie tussen zwart en felblauw echt heel mooi staan, daarom koos ik hiervoor. Omdat het om een feestje gaat en dat toch wel wat speciaals is, draagt ze een top met shiny details. Dit is dan ook het opvallende aan deze outfit, vandaar dat de rest van de outfit in een zwarte kleur is.

Haha je zit binnen budget nu! Het jurkje is nu nog maar 15!

//i48.tinypic.com/208zii1.gif
hij doet het niet, dus daarom maar de link
ze heeft een vrolijk jurkje aan met mooie accesoires, ideaal voor een feestje op een zomerse dag

Ik doe mee :slightly_smiling_face:

Mijn inzending :grinning:

Een simpele top, gecombineerd met een blazer. Een leuke rok eronder, met hakken! Want het is feest :grinning:. Ook heb ik een ketting toegevoegd, en een simpele armband x Ook niet te warm, voor als het warm wordt, en de blazer kan uitgedaan worden! Ook heb ik me ruim binenn het budget gehouden :slightly_smiling_face:

I’m in

Een leuke gekleurde top, met een effe top en mooie zwarte hakken. Toch een huidkleur panty. Klaar voor een feest met familie en vrienden.

Kan ik nog mee doen?! :grinning:

Zo ja, zie dan hier het resultaat:
Ik ben zelf wat meer alternatief dus daar probeer ik me trouwens wel een beetje aan te houden haha!

http://img96.imageshack.us/img96/8729/hm1d.png

Het topje is heel feestelijk, doordat het net feestlichtjes lijken. Dr haar zit omhoog want dat is zowel lekker met het warme weer, als leuk en feestelijk. De short omdat dat natuurlijk lekker is met warm weer, net als de open schoenen. De sleehakken zijn goed voor het dansen, want met naaldhakken krijg je snel last van je voeten! Verder nog een riem met strik voor de feestelijkheid en geen armbanden/kettingen want dat wordt zo zweterig!