Hey, het leek mij leuk om zelf ook eens een H&M contest te starten omdat ik het zo’n leuk idee vind! En er zijn vast genoeg mensen die graag met een willen meedoen, maar zich niet meer kunnen inschrijven of al zijn uitgeloot! Dus hier maak je weer een kansje!
Je kan je inschrijven tot 16 november, dus je hebt een week. Om je in te schrijven moet je gewoon je inzending sturen en dan zet ik je automatisch op de lijst.
Deelnemers:
- liannegr
- cutiemonster
- Adventural
- psychoROSE
- LyricsxBird
- xgoodlifekim
- uncommonHearts
- Limon
- Sleepingbeautyx
- Thunderstruck
- AppelGroen
- xmarlou
- Nienkee
Opdracht 1: Je gaat dit weekend op bezoek bij een leuk dierenasiel. Je gaat namelijk een gesprek voeren met de baas van het asiel, omdat je graag een hondje wilt kopen. Je wilt je leuk aankleden, omdat je stiekem toch wel wilt overkomen als een leuk baasje voor je nieuwe hondje. Maar het moet ook kleding zijn die een beetje praktisch is en waarbij het niet uitmaakt als het een klein beetje vies wordt. Er is alleen één klein probleem: van je ouders moet je ook een deel betalen aan jouw toekomstige hondje, dus je bent een beetje blut. Veel geld kan je dus niet uitbesteden aan je nieuwe outfit.
Tips: Het is altijd handig om een tas mee te nemen…
Budget: 75 euro
Deadline: vrijdag 16 november
Opdracht 2: Je hebt binnenkort een schoolfeest. In tegenstelling tot de meeste schoolfeesten heeft het feest dit keer wél een leuk thema: American Highschool! Wat doe jij aan?
Budget: 150 euro
Deadline: Zondag 25 november
Er kunnen deze ronde weer twee meisjes afvallen.
Veel succes iedereen!