H&M Contest!

Hey, het leek mij leuk om zelf ook eens een H&M contest te starten omdat ik het zo’n leuk idee vind! En er zijn vast genoeg mensen die graag met een willen meedoen, maar zich niet meer kunnen inschrijven of al zijn uitgeloot! Dus hier maak je weer een kansje!
Je kan je inschrijven tot 16 november, dus je hebt een week. Om je in te schrijven moet je gewoon je inzending sturen en dan zet ik je automatisch op de lijst.

Deelnemers:

• liannegr
  • cutiemonster
  • Adventural
  • psychoROSE
  • LyricsxBird
  • xgoodlifekim
  • uncommonHearts
  • Limon
  • Sleepingbeautyx
  • Thunderstruck
  • AppelGroen
  • xmarlou
  • Nienkee

Opdracht 1: Je gaat dit weekend op bezoek bij een leuk dierenasiel. Je gaat namelijk een gesprek voeren met de baas van het asiel, omdat je graag een hondje wilt kopen. Je wilt je leuk aankleden, omdat je stiekem toch wel wilt overkomen als een leuk baasje voor je nieuwe hondje. Maar het moet ook kleding zijn die een beetje praktisch is en waarbij het niet uitmaakt als het een klein beetje vies wordt. Er is alleen één klein probleem: van je ouders moet je ook een deel betalen aan jouw toekomstige hondje, dus je bent een beetje blut. Veel geld kan je dus niet uitbesteden aan je nieuwe outfit.
Tips: Het is altijd handig om een tas mee te nemen…
Budget: 75 euro
Deadline: vrijdag 16 november

Opdracht 2: Je hebt binnenkort een schoolfeest. In tegenstelling tot de meeste schoolfeesten heeft het feest dit keer wél een leuk thema: American Highschool! Wat doe jij aan?
Budget: 150 euro
Deadline: Zondag 25 november
Er kunnen deze ronde weer twee meisjes afvallen.

Veel succes iedereen! :wink:

Er is al precies zo één.

Ik wil wel meedoen!

dat is waar, maar voor veel dingen kan je je al niet meer inschrijven of je bent afgevallen :blush:

ik doe ook graag mee :slightly_smiling_face:

me tooooo!

Ik heb gekozen voor een classy, maar toch lieve look. Door de zwarte accenten (de tas en de broek), blijft de outfit rustig. Door de lila getinte schoenen en blouse wordt het geheel weer lief. De oorbellen zorgen voor de klassieke touch, verder is het netjes binnen het budget!

Ik wil ook meedoen :slightly_smiling_face:
Ga nog even een poppetje maken!!

ik wil ook meedoen :slightly_smiling_face:

Ik wil ook graag meedoen!

http://img208.imageshack.us/img208/8452/opdracht1o.jpg

Ik heb gekozen voor een makkelijke, maar ook lieve outfit. Het is natuurlijk best fris buiten, dus vandaar een lekkere warme trui. Op de trui staat een afbeelding van twee verliefde vogeltjes, dit kan laten merken dat zij van dieren houdt. Een simpele broek, maar mooie oorbellen en een wat luxere tas. Schoenen die lekker comfortabel zijn, maar er toch nog wat chique uit zien.

Kan ik nog meedoen =D?

Jaa kan vgm wel, inschrijven tot 16 november,
ik ben ook vandaag pas begonnen ;'p

Dit is mijn look:

Ik heb gekozen voor een felblauw-zwart kleurencombinatie. Ik vind dat namelijk erg flatterend bij een blondine. De outfit straalt simpliciteit uit met oog voor detail (namelijk de ketting en de riem die de look doen opvallen).

Gekozen voor makkelijk zittend maar toch ‘netjes’, stoer, speels en verzorgd.
Donkere kleuren gebruikt omdat je hier minder snel vlekken op ziet.

Ik heb gekozen voor een vrolijke blouse met een warm vest eroverheen en een zwarte broek, zodat ze er tegenover de medewerkers uitziet als een vrolijk persoon en een zwarte broek zodat het niet al te druk wordt. Ik heb expres schoenen zonder hak gekozen omdat de hond zich niet geïntimideerd moet voelen als je hoog boven hem uittorent op je veel te hoge hakken.

Ja iedereen kan nog meedoen tot 16 november!!! Dus zal ik je op de lijst zetten? :slightly_smiling_face: X

Ik wil ook graag meedoen (:

Bij deze mijn outfit!

Ik heb gekozen voor een makkelijke en vlotte look. Het is niet te opvallend maar door de top krijgt het toch een vrolijke touch. Het jasje kan eventueel dicht als het koud is en kan een klein beetje vies worden omdat het een donkere stof is.

ik wil ook meedoen! :slightly_smiling_face: