H&M Contest VOL

Hey,
Ik weet dat er veel H&M contests zijn.
Maar omdat ze allemaal vol zijn is er hier nog een!
In totaal komen er 4 opdrachten.
Iedereen die zijn werk inlevert krijgt 0,5 punten. Als je die ronde hebt gewonnen krijg je er nog 2 punten bij!
Succes!

Deelnemers tot nu toe:
- YOLOxCHICK (3,0)
- evaaax (0,5)

• xPandaax3 (2,0)
    - Anlyma (1,0)
  • Estrella (4,0)
  • Laura (4,0)
    - XRBN (0,5)
    - dat meisje (1,5)
    - Jaleesa (1,5)

Opdracht 1:
Je hebt een klassenfeest en wil er er leuk uitzien. Het thema van het klassenfeest is glitter en glamour!
Budget: 250,-
Moet ingeleverd zijn op: 30 mei 2013

De winnaar van deze ronde is: Estrella!! Waarom? Het heeft niet veel geld gekost en het ziet er erg elegant uit!

Opdracht 2:
Op het weer zeggen ze dat het 25 graden word. Jij wilt naar het strand maar weet niet zeker of het nou zo lekker weer word. Sommige zeggen dat het gaat regenen en koud word. Wie moet je nou geloven? En wat trek je aan?
Budget: 200,-
Moet ingeleverd zijn op: 2 juni.

Opdracht 3:
Vandaag ga jij lekker met vriendinnen op stap. Maar alles wat in je kast ligt vind je niet mooi of leuk genoeg. Dus ga jij je helemaal op en top een make- over geven! Want als je op stap gaat wil je natuurlijk er wel mooi uit zien!
Budget: 175,- !!!
Moet ingeleverd zijn op: 11 juni.

Opdracht 4: LAATSTE OPDRACHT
Dit keer mag je het thema zelf bedenken! Zet er wel bij welk thema je hebt gekozen!!!
Budget: 175,-
Moet ingeleverd zijn op: 18 juni 15:00

i’m in

ik heb dit gekozen om dat het glamour uitstraalt maar ook sexyness een leuke clutch en basic sieraden maar een elegante cocktail jurk

ik doe ook wel mee.

Ik doe mee hihi

h&m contest zijn te leuk! :slightly_smiling_face:

Ik doe mee.

Stoer maar toch glamoureus door de gouden sieraden!

Er waren zoooooveel leuke jurkjes, ik zat echt te twijfelen haha

I’m in!

Mag ik nog mee doen? Heb wel nog nooit aan zo’n contest meegedaan maar wil het graag eens proberen!

ik doe mee!

ik doe mee!

ik ben een beetje voor de Marilyn Monroe-look gegaan, met korte blonde krullen, rode lippenstift en haar stijl jurk. En wat is er meer glitter and glamour dan Marilyn Monroe?

Succes idereen! Xx

ja, tuurlijk mag je nog meedoen!

Als ik iemand vergeten ben erbij te zetten zeg dit dan ff!

De winnaar van deze ronde is: Estrella!! Waarom? Het heeft niet veel geld gekost en het ziet er erg elegant uit!