H&M contest -VOL!-

Aangezien alle andere H&M contests al vol zitten, dacht ik: ik maak een nieuwe!
Ingeleverd
Nog inleveren
Afgevallen

Deelnemers:

• Manon
  • ikbengeenaardbei
  • Joelleex
  • Unsustainer
    - Naamloos <3 x
  • Jeanett
  • Dobby ♔
    - LOVEdat
  • Mariette Jaleesa
  • Nevergiveupx.
  • Shirley

Bij 10 deelnemers komt de eerste opdracht! Iedereen mag meedoen, maximaal 10 deelnemers dus wees er snel bij! :slightly_smiling_face:

Je moet http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES gebruiken!

Opdracht 1:
Na 3 maanden je crush stalken, heeft hij je dan eindelijk uitgevraagd! Superleuk, maar wat moet je aan…? Je kast is heel saai, en je wilt wel iets bijzonders aan, maar ook weer niet teveel opvallen… Je hebt nog 70 euroop je bankrekening staan, en dit wil je hiervoor wel gebruiken!
Budget: €70
Deadline: 14 maart, 12.00
Succes!

Opdracht 2:
Maak een look waar je zelf heel blij van wordt, maar ik wil geen zwart zien! :slightly_smiling_face:
Budget: €120
Deadline: 22 maart, 12.00

Ik doe mee! (:

Leeeuk! Je staat erbij!

I’m in

ik doe mee!

Ik doe ook mee.

ik doe mee !

Ik doe mee :upside_down_face:

I’m in!

ik doe mee.

Ik doe mee! c:

Ik doe ook wel mee!

De eerste opdracht staat er! Succes!

http://www2.picturepush.com/photo/a/12390350/640/12390350.jpg

Het is uiteindelijk een vrij simpele look geworden, maar 't ziet er wel gewoon leuk uit. De groene kleur broek geeft een zelfverzekerde uitstraling en de blazer geeft er toch net een netjes accent aan. De sieraden zorgen ervoor dat de outfit helemaal bij elkaar past. De ballerina’s lopen gemakkelijk omdat het een platte zool is, en past goed bij de blazer.

Het is vrij eenvoudig, maar toch niet iets waar je mensen op school ofzo elke dag in ziet lopen. tenmiste bij mij op school niet ;p

De blazer geeft een superfleurig kleurtje, maar door de rustige broek is het niet een te opvallende outfit.

x

Omdat het niet té moest worden heb ik alleen een felgekleurd rokje gekozen, voor de rest is het vrij rustig gebleven (: