H&M contest, (vol!)

Hoi allemaal!

Hier is weer een nieuw H&M contest, waar iedereen weer aan mee kan doen.
Maak een leuk outfit wat past bij de opdracht.
Dit contest bestaat uit 3 opdrachten, na de eerste opdracht kies ik 10 mensen die mee kunnen doen aan opdracht 2.
En uit opdracht 2 kies ik de 5 beste die mee kunnen doen aan de finale opdracht.
Alleen in de finale geef ik cijfers.
Als je opdracht niet op tijd binnen is val je af.
Veel plezier!

PS. Dit is mij eerst H&M contest dus als ik iets fout doe meld het dan even.

Dikgedrukt = ingelevert
Sta je er niet meer bij? dan betekent dit dat je bent afgevallen.

Winnares van dit contest: Nevergiveupx!!! <3

ik doe mee!!

Ik doe mee [:

http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2013/062/3/6/hennisenmaurits_by_theplumgarden-d5wtedt.png

Outfit voor naar school
Het is een beetje simpel, maar ik draag zelf vaak dit soort outfits naar een normale schooldag - simpel, vrouwelijk en niet te basic door een leuke ketting en de pailleten. (:

Ik doe mee! :grinning:

leuk ik doe mee!

Leuk! Ik doe mee.

Dit zou ik zelf zeker aantrekken naar school. Lekker makkelijk, maar ziet er ook heel gaaf uit. Ben zelf heel erg gek op de broek en de schoenen. :grinning:

Toen ik deze opdracht las dacht ik gelijk aan: Iets simpels wat lekker zit, maar toch opvallend zodat jij zeker niet voor schut loopt op school. De schoenen passen bij de blazer en top en alle kleuren matchen perfect bij elkaar!

Ik heb geen rok aangedaan want dat is vaak erg ongemakkelijk op school, ook heb ik gekozen voor platte gympen die lekker zitten, zodat je heel de dag kan blijven rondlopen zonder pijn in je voeten. De oorbellen maken de outfit helemaal af.

Hiermee loop je op school zeker niet voor gek! Alles is binnen het budget en een schooltas had je thuis nog liggen zodat je al je geld in de outfit kon steken.

sorry ik krijg het plaatje niet groter :frowning_face:

Kan ik nog meedoen? :slightly_smiling_face:

Ik doe graag mee!

Ik doe ook wel mee (:

Ik zelf zou dit naar school aandoen omdat ik niet houd van dat simpele. Deze winter hebben we veel shortjes met studs gezien met panty’s eronder dus dat wou ik ook voor deze look gebruiken. Spijkerjackjes hebben we ook veel gezien en vind ik persoonlijk helemaal geweldig. Ik heb onder het spijkerjackje gewoon een simpel wit shirt eronder aan gedaan(Edit; wat je dus niet ziet kom ik nu pas achter… hoop adt je dat niet erg vind haha). En voor schoenen een lief paar donkerblauwe gympen.

Ik zou dit zelf ook aandoen naar school, maar dan met een minder ‘gewaagde’ broek, omdat ik dat zelf niet zou durven. Ik vind het wel super leuk staan bij elkaar. Boven lekker basic en dan een leuke opvallende broek

ik doe mee!

Ik doe ook mee :slightly_smiling_face:

Ik doe nog mee!

Ik doe ook mee.x

De sjaal en schoenen op elkaar aangepast, de trui vond ik wel stoer. Een gemakkelijke outfit die ik ook aan zou trekken! (: