H&M contest [Vol]

Ja ja, daar gaan we weer. Vol enthousiasme begin ik weer een nieuw en fris contest. Alweer een H&M Contest, ja want het blijft populair en is gewoon hartstikke leuk.

Mijn vorige contesten liepen allemaal erg goed, dus hopelijk deze ook weer.

Deelnemers:

• SusanaPayne
  • Manon 7.2
  • rozekrokodil 9
  • Tinymind 8.5
  • Uncommonhearts 9.2
  • Dobby 8.4
  • LoveLifeLaugh 8.9
  • Ambivalent 8.9
  • Justbeyourself 8.7
  • Mockingjay 8.6

Doorgestreept: afgevallen
dikgedrukt: ingeleverd
Onderstreept: winnaar van de vorige opdracht

Opdracht 1: “SHOW WHAT YOU GOT!” deadline: 3 maart 16.00 uur

Opdracht 2: “Shine bright like a diamond” deadline 10 maart 12.00 uur Winnaar: Uncommonheart

Opdracht 3: “Diva” deadline: 18 maart 18.00 uur
Maak een diva, als je niet weet wat een Diva is zoek het even op google. Voor deze opdracht wil ik niet iets super overdreven zien, maar wel Diva-achtig.
Budget: €90,-
Budget winnaar: €120,-

De uitslagen komen bijna altijd op tijd, mocht dit niet zo zijn dan bied ik hiervoor al vast mijn excuses aan. Er zal dan iets belangrijks zijn.

ik wil meedoen!!

I’m in :slightly_smiling_face:

Misschien ben ik een beetje erg vroeg… :flushed: . Maar ik verveelde me dus ik heb hem al gemaakt.

Dit is dus mijn look.

Kleding:
Ik heb gekozen voor felle kleurtjes. Ik vind dit zelf erg leuk staan bij een wat donkere huid en donker haar. De broek vond ik leuk matchen bij de top en de blouse. De zebra print legging maakt net wat meer contrast bij het geheel. En de schoenen heb ik heel lang over getwijfeld maar heb deze toch maar gedaan.

Accessoires:
De ketting vond ik zelf er wel leuk bij staan, maar dat is mijn mening. Verder vond ik de tas het geheel net even wat stoerder maken.

Ik hoop dat het een beetje gelukt is…

xoxo

Nee joh juist goed lekker vroeg kan niet kwaad!! Leuk en ik bekijk ze alvast aandachtig.

Ik doe ook mee!

ik doe mee! :slightly_smiling_face:

file:///Users/stefanahuybrecht/Desktop/Schermafbeelding%202013-02-22%20om%2017.48.44.png
:slightly_smiling_face: mooi? ik weet wel niet of je hem kan zien!? kan iemand me anders helpen hoe je dit post met een apple? xx

Ik doe mee!!

Ik wil graag meedoen! x

leuk! ik doe mee :slightly_smiling_face:

@Stefana Huybrecht ik kan je look niet zien

gewoon via tinypic

I’m in!

Kan ik nog meedoen? X

even een vraagje, hoe sla je die uitfit op ofso??

@Joelleex eerst een print screen maken daarna plakken in paint en vervolgens uploaden met tinypic.

oke bedankt :slightly_smiling_face:

Leuk ik doe mee!

Mijn inzending!!!
leuke outfit vind ik.Beetje bling en leuke kleurtjes.