H&M contest (vol)

Heeeii,
Dis weer een nieuwe H&M contest omdat derest volgens mij al vol is. Als je aan deze wedstrijd mee wilt doen ga je naar de H&M site en klik je rechtsboven op ‘paskamer’
Hou je aan de deadline en in overleg kan ik deze iets verschuiven.

Er zijn 6 rondes waarbij er telkens een paar afvallen, per ronde verschilt het hoeveel. Lever je de opdracht niet optijd in lig je er uit.

DEELNEMERS:
@rebel Fleur’ 7.50 euro
@Uncommonhearts 36 euro
@iunalbast 17.20 euro
@justbeyourself 25 euro
@MyPerfectDress 38.20 euro
@Fizzy01. 55 euro
RONDE 1
Een vriendin van jou heeft een feestje georganiseerd met een dresscode: groen. De jongen waar je al een jaar verliefd op bent komt ook op dat feestje! Het duurt wel van 22:00 tot 2:00 dus trek iets aan waar je de hele avond op kunt dansen. Hou je ook aan de dresscode anders mag je er niet naar binnen. Je krijgt 100 euro van je ouders om te shoppen en van je eigen geld heb je nog 50 euro, maar daar wil je het liefst zo min mogelijk van uitgeven.
DEADLINE: 26-2-2013
Bij deze opdracht vallen er 4 af, dus doe goed je best!f

[s]RONDE 2
De kleding die je naar dat feest hebt aangedaan was top! Je mocht naar binnen en die jongen zag jou meteen staan! Hij kwam op je af lopen en je verdween al helemaal in de wolken toen hij aan gesprek met je aanging. Aan het einde van het gesprek vroeg hij of je volgende week mee wilde naar zijn opa en oma. Jij was al helemaal aan het zwijmelen en zei meteen ja. Tot je opeens wakker werd en je te binnen schoot dat zijn opa en oma erg nette mensen zijn, maar je wilt wel goeie indruk maken. Je gaat meteen naar huis en zoekt in je kast, maar geen nette kleding. De volgende dag wil je naar de stad en koopt een superleuk jurkje voor 100 euro. Je wilt pinnen, maar onee, je hebt nog maar 60 euro op je rekening staan!

Shop een leuke outfit voor 60 euro voor naar zijn opa en oma.
tip: De oma haat zwarte simpele jurkjes, shop iets origineels!

DEADLINE: 05-2-2013
Bij deze opdracht vallen er 3 af![/s]

[s]OPDRACHT 3
Het is net vakantie en het is dik aan met die jongen, zijn opa en oma vonden je perfect! Om dit te vieren hebben je vriendinnen een hele leuke middag gepland. Jullie gaan eerst met z’n alle een fotoshoot houden waarbij iedereen een gekleurde broek aandoet met iets wit erboven. Daarna gaan jullie zwemmen en als jullie uitgezwommen zijn gaan jullie uiteten. Hele leuke middag natuurlijk, daarvoor moet geshopt worden.

Je raadt het al, je gaan bij deze opdracht 3 outfits shoppen! Dit kies ik natuurlijk niet voor niks, dit is een speciale opdracht, er is voor elke outfit 1 winnaar, maar ook 1 verliezer, je ligt dan niet gelijk uit het spel, maar je raakt wel al je geld kwijt! (als je geen geld hebt gewonnen heb je geluk)
dit zijn de 3 opdrachten:
-shop een bikini
budget: 30 euro
tip: Je bent jong, dus geen koop je bikini er ook naar. fris en fruitig :slightly_smiling_face:
Shop een outfit voor de fotoshoot
budget: 70 euro
(gekleurde broek+ bijv een wit tshirt)
Shop een outfit voor als je uit eten gaat
budget: 110 euro
tip: het is een sjiek restaurant.

De persoon met de meeste punten wint ronde 3 en krijgt nog een speciale prijs behalve geld (die prijs hou ik nu even lekker geheim :stuck_out_tongue:) de persoon met de minste punten ligt uit het spel.
Natuurlijk win je wat geld als je een ronde wint.

stel je voor je wint een opracht terwijl je er bij 1 ook laatste wordt, verlies je eerst al je geld en krijg je er daarna het geld dat je wint bij.
Als je het niet snapt mag je gerust vragen!
DEADLINE: 12 MAART (omdat het nu 3 opdrachten zijn in 1)
succes![/s]

OPDRACHT 4
Het is net zondag en je krijgt een heel groot kado van je ouders, je mag op wereldreis met je vriendinnen! Dit is natuurlijk hartstikke leuk maar er is 1 probleem… Je gaat naar allerlei landen waar de temperaturen hartstikke verschillend. Daarom ga jij shoppen met je vriendinnen.
Opdracht: je shopt 4 outfits, 1 outfit die je in de winter aan kan, 1 outfit die je in de lente aan kan, 1 outfit die je in de zomer aan kan en 1 outfit die je in de herfst aan kan.

voor alle outfits samen heb je 325 euro te besteden
Deze opdracht geld net zoals bij de vorige opdracht, voor elke opdracht heb je 1 winnaar, dan zal je aantal geld die je hebt verdubbelt worden! Als je verliest gebeurd er niks. Natuurlijk heb je ook nog 1 winnaar van alle 4 de rondes en die wint maar liefst 50 euro!
Het is belangrijk om veel geld te sparen voor de finale opdracht, natuurlijk mag je het ook nu gebruiken om je uitfit compleet te maken.
DEADLINE 23 MAART
fizzy mag bij 1 opdracht 0.5 punten erbij, ze moet van te voren kiezen welke dat is.

Ik wil opzich wel meedoen. :slightly_smiling_face:

ik wil wel meedoen!

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

Ik doe mee!

Ik wil meedoen :slightly_smiling_face:

ik wil ook meedoen! hoe moet je ook alweer foto’s plaatsen?

Je foto uploaden op tinypic.com en dan de link onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ kopiëren (de 2de link), en plakken in je post!

okee thanks!

ik doe mee!

I’m in!(;

Ik doe mee hoor :grin:

Ik doe mee!!!

Upjeeeeee :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik wil ook meedoen! :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel meedoen :grinning:

Wanneer komt de opdracht?

up